7 sfaturi „amoroase” care-ti aduc succesul si-n vanzari

Ceea ce-ti aduce succesul in castigarea unui partener de sex opus functioneaza si-n vanzari! Poate ca stiai asta, poate doar o intuiai, insa acesta este un adevar pe care-l voi exemplifica in continuare prin 7 recomandari valabile si-n amor, si-n vanzari.

#1 – Fii relaxat, nu disperat. Nu incerca prea tare, ridici semne de intrebare. De ce esti mai disperat, de aceea esti mai putin atractiv. Stiu, usor de spus, greu de facut, insa de aceea sunt dificile vanzarile… sau cuceririle…

#2 – Fii tu insuti si incearca sa vezi in ce masura si celalalt e natural si se simte bine in compania ta. Daca „chimia” nu functioneaza la inceput, crezi ca va aparea dupa „casatorie”?…

#3 – Taci, intreaba, asculta. Invata sa intrebi astfel incat celalalt sa-si deschida sufletul sau portmoneul, dupa caz.

#4 – Fii concentrat pe cealalta persoana. Uita-te pe tine cand vorbesti cu celalalt si ai sa descoperi lucruri care-ti sunt inaccesibile acum pentru ca nu te gandesti decat la target, la ce sa spui imediat dupa ce se opreste, la faptul ca iar ai stat dupa program etc.

#5 – Fii vulnerabil. Numai prostii sunt invincibili si fara defecte. Bineinteles, doar in opinia lor. Fii gata sa vorbesti si despre dezavantaje, un partener de discutie inteligent stie ca acestea exista.

#6 – Pastreaza atmosfera relaxata la inceput, in timpul si la finalul discutiei. Nu ajungi nicaieri daca te incordezi sau creezi nervi, ba din contra. Nu te contrazice, dar nici nu-l lasa pe celalalt sa creada neadevaruri despre tine. Prezinta dovezi care sa-ti sustina afirmatiile.

#7 – Daca totul merge uns, stabileste urmatoarea intalnire pentru a avansa cu discutiile. Daca treburile „scartaie”, finalizeaza intalnirea cu gratie. Nu ti se vor „ineca corabiile”, iar „balta are destul peste”. Mergi mai departe catre urmatoarea oportunitate.

Ce zici? Sunt ori nu valabile recomandarile de mai sus atat in vanzari, cat si-n amor? Mai sunt si alte asemanari? Spune-ti si tu parerea despre acest articol!

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Comentarii

  1. Tatiana spune

    Pai si intr-un caz si in altul vinzi. Doar ca ceea ce vinzi e diferit. De ce nu ar fi valabile regulile in ambele cazuri? Oricum, foarte bine punctat :). Multumesc si mult succes. E placut sa vezi cand cineva traieste ceea ce face.

    • Mircea Enescu spune

      Mulțumesc, Tatiana, pentru comentariu. De fapt, toată viața vindem și ne vindem fără încetare, doar că unii nu realizează asta niciodată. :)

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.