Stii sa eviti munca in zadar in vanzari?

Si eu, la fel ca orice reprezentant de vanzari, desfasor activitati de prospectare in vederea vanzarii programelor mele de instruire. Dupa cum cred ca-ti poti imagina, succesele sunt mai putine decat refuzurile. Pur si simplu, pentru ca asa e in vanzari. Asadar, atunci cand am obtinut o intalnire cu directorul de HR si cu directorul de vanzari ai unei mari companii X eram in al noualea cer si am privit aceasta reusita ca pe o mare victorie. Din pacate insa, ma inselam. Dar hai sa vedem Citeste mai mult..

Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..

4 pasi ca sa transformi NU-ul clientului intr-un DA

Cuvantul NU al clientului la propunerea ta de vanzare nu este deloc usor de digerat. Si, daca esti asemeni majoritatii oamenilor, nu-ti doresti deloc sa te confrunti cu NU-uri. Dar viata in vanzari e dura si cuvantul NU exista. De aceea trebuie sa stim cum sa-i facem fata cu profesionalism si sa-l transformam in DA ori de cate ori este posibil. NU-urile clientului sunt, de fapt, binecunoscutele obiectii de vanzare, obiectii ce reprezinta bariere intre ceea ce ce-si doreste clientul (nevoia Citeste mai mult..

O tehnica simpla ca sa vinzi mai mult clientilor existenti

De multe ori, cea mai potrivita posibilitate de a ne creste vanzarile o reprezinta clientii existenti. Cu toate acestea, avem impresia ca doar cautand clienti noi putem sa ne marim volumul afacerilor. Nimic mai gresit. Vizitarea clientilor existenti trebuie sa fie o componenta esentiala a prospectarii, mai ales atunci cand portofoliul nostru de produse si servicii este unul considerabil. Discutand despre clientii curenti, avem impresia ca acestia ne stiu pe de rost toate produsele. In fond, Citeste mai mult..

4 cai de „a-i intra clientului pe sub piele”

Cred ca nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca oamenii iau decizii emotionale pe care ulterior le explica rational. Aceasta realitate implica faptul ca: clientii stau de vorba cu oamenii de vanzari care le sunt pe plac, clientii dezvaluie informatii doar oamenilor de vanzari care ii cuceresc (si) emotional, clientii cumpara si dezvolta relatii durabile cu agentii placuti la vorba si la vedere. Iata de ce e important sa stim cum sa-i intram clientului pe sub piele prin 4 Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la 10 tehnici de negociere mai putin oneste

Uneori, cumparatorii profesionisti apeleaza la tehnici de negociere care-i avantajeaza in detrimentul si pe spatele vanzatorilor. Asadar, degeaba stii tu cum sa negociezi mergand pe principiul win-win daca celalalt nu respecta acest principiu. Prin urmare, iata cum sa raspunzi si sa te comporti atunci cand un cumparator vrea sa profite mai mult aplicand urmatoarele tehnici: # Tehnica 1 – “Daca tu nu accepti aceste conditii, competitorul tau o va face si voi semna contractul cu Citeste mai mult..