14 raspunsuri la o cerere de discount

Solicitarile de reducere a pretului sunt firesti in viata oricarui agent de vanzari. Mai ales in zilele noastre cand economia si-a incetinit motoarele si toti alergam dupa clienti inca dispusi sa cumpere ceea ce avem de vanzare. Cu toate acestea trebuie sa stii cum sa raspunzi unei cereri de discount pentru ca reducerile de pret iti reduc marja de profit, iar fara profit e greu sa rezisti in business. Ca sa-ti maresti sansele sa vinzi la pretul dorit, iata in continuare 14 variante de Citeste mai mult..

Ce sa faci in criza

Daca clientii tai nu si-au incetat complet activitatea, atunci e cazul sa pastrezi legatura cu ei prin toate mijloacele pe care tehnologia ti le ofera. Si da-mi voie sa-ti prezint in continuare cateva directii de actiune ca sa marchezi profituri interesante chiar in aceste vremuri de criza, precum si imediat ce lucrurile vor reveni la normal. #1 - Transforma-ti apelurile telefonice in apeluri video. De ce? Pentru ca peste 70% din comunicare este non-verbala, iar discutiile telefonice Citeste mai mult..

Umorul in vanzari. Folositor sau daunator?

Ei bine, depinde. Si in articolul de astazi vom discuta despre mai multe aspecte legate de importanta umorului in cadrul discutiilor de vanzare. Insa vreau sa clarific de la bun inceput urmatorul adevar: daca-l faci pe client sa rada cu siguranta iti maresti considerabil sansele sa vinzi. Altfel spus, daca-l faci sa rada e mult mai usor sa-l faci sa cumpere. De ce? Multi experti in vanzari sustin ca doar umorul conduce foarte rapid la un raport de afinitate intre agentul de vanzari si Citeste mai mult..

5 intrebari ca sa afli adevarul despre orice oportunitate de vanzare

Asa cum bine stii deja, intrebarile sunt cheia obtinerii informatiilor de care ai nevoie ca sa-ti construiesti strategia de vanzare. Degeaba stii totul despre ceea ce vinzi si despre ceea ce vinde concurenta, daca nu stii sa-ti evaluezi corect sansele de a vinde pe fiecare client in parte cu care discuti. Ei bine, raspunsurile la intrebarile urmatoare iti ofera informatii extrem de valoroase ca sa stii daca merita sau nu – si in ce masura – sa continui discutiile cu clientul din fata ta sau Citeste mai mult..

5 motive pentru care vanzatorii isi reduc preturile

Daca s-ar face un studiu cu privire la disponibilitatea agentilor de vanzari de a-si reduce preturile, cu siguranta s-ar descoperi ca majoritatea subiectilor sunt gata sa-si diminueze pretul atunci cand clientul vrea un discount. Prin urmare, regula spune ca clientii vor taieri de preturi, iar reprezentantii de vanzari sunt gata sa le ofere. De ce se intampla asta si ce poate fi facut? Iata in continuare cateva raspunsuri. #1 – Agentii de vanzari au mana libera sa ofere reduceri de Citeste mai mult..

3 situatii dificile in vanzari si cum sa le faci fata cu succes

Vanzarile reprezinta una dintre cele mai dificile profesii din lume. Sunt atatea variabile implicate in fiecare tranzactie, incat e aproape imposibil sa tii totul mereu sub control. Iata in continuare 3 provocari frecvent intalnite in vanzari si ce poti face ca sa treci cu brio peste ele. #1 – Suni pentru prima oara un potential client si auzi rapid intrebarea “Stii cine suntem si cu ce ne ocupam?” Daca ti s-a intamplat vreodata chestia asta, atunci cu siguranta stii cat de stanjenitoare poate Citeste mai mult..