Umorul in vanzari. Folositor sau daunator?

Ei bine, depinde. Si in articolul de astazi vom discuta despre mai multe aspecte legate de importanta umorului in cadrul discutiilor de vanzare. Insa vreau sa clarific de la bun inceput urmatorul adevar: daca-l faci pe client sa rada cu siguranta iti maresti considerabil sansele sa vinzi. Altfel spus, daca-l faci sa rada e mult mai usor sa-l faci sa cumpere. De ce? Multi experti in vanzari sustin ca doar umorul conduce foarte rapid la un raport de afinitate intre agentul de vanzari si Citeste mai mult..

5 intrebari ca sa afli adevarul despre orice oportunitate de vanzare

Asa cum bine stii deja, intrebarile sunt cheia obtinerii informatiilor de care ai nevoie ca sa-ti construiesti strategia de vanzare. Degeaba stii totul despre ceea ce vinzi si despre ceea ce vinde concurenta, daca nu stii sa-ti evaluezi corect sansele de a vinde pe fiecare client in parte cu care discuti. Ei bine, raspunsurile la intrebarile urmatoare iti ofera informatii extrem de valoroase ca sa stii daca merita sau nu – si in ce masura – sa continui discutiile cu clientul din fata ta sau Citeste mai mult..

5 motive pentru care vanzatorii isi reduc preturile

Daca s-ar face un studiu cu privire la disponibilitatea agentilor de vanzari de a-si reduce preturile, cu siguranta s-ar descoperi ca majoritatea subiectilor sunt gata sa-si diminueze pretul atunci cand clientul vrea un discount. Prin urmare, regula spune ca clientii vor taieri de preturi, iar reprezentantii de vanzari sunt gata sa le ofere. De ce se intampla asta si ce poate fi facut? Iata in continuare cateva raspunsuri. #1 – Agentii de vanzari au mana libera sa ofere reduceri de Citeste mai mult..

3 situatii dificile in vanzari si cum sa le faci fata cu succes

Vanzarile reprezinta una dintre cele mai dificile profesii din lume. Sunt atatea variabile implicate in fiecare tranzactie, incat e aproape imposibil sa tii totul mereu sub control. Iata in continuare 3 provocari frecvent intalnite in vanzari si ce poti face ca sa treci cu brio peste ele. #1 – Suni pentru prima oara un potential client si auzi rapid intrebarea “Stii cine suntem si cu ce ne ocupam?” Daca ti s-a intamplat vreodata chestia asta, atunci cu siguranta stii cat de stanjenitoare poate Citeste mai mult..

Ce sa faci cand se schimba persoana de contact a clientului

A sosit timpul sa iei legatura cu Iulian de la clientul X pentru o noua comanda si formezi numarul lui de telefon. Surpriza insa! Din pacate, la celalalt capat al firului nu iti mai raspunde Iulian, ci un nou angajat, Mihai. Asa ca, dintr-odata, toate planurile tale sunt date peste cap din moment ce nu te asteptai ca Iulian sa nu mai lucreze la clientul tau. Ti s-a intamplat sa fii in situatia asta? Iata ce trebuie sa faci pentru a pastra si poate chiar creste acest client. #1 - Realitate Citeste mai mult..

Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..