Cum poti gresi cand “te duci sa-i vinzi ceva” unui client

“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..

Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..

Cum sa ajungi la factorii de decizie ai clientului prin vanzatorii lui

Te-ai gandit vreodata ca poti ajunge la factorii de decizie ai potentialilor tai clienti apeland la vanzatorii lui pentru asta? E o tehnica simpla, care necesita sa-ti pui oleaca:) mintea la contributie si sa depui putintel efort. In mare, pasii tai ar trebui sa fie urmatorii: #1 – Documenteaza-te pe site-ul clientului si pe Google care sunt clientii pe care ii vizeaza compania pe care o ai in vizor. Descopera domeniile de activitate preponderente, zonele geografice, numarul de angajati Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la replica “pretul tau e prea mare”

Cand ti-ai cumparat cea mai ieftina camasa? Sau cei mai ieftini pantofi? Sau cea mai ieftina masina disponibila pe piata?... La fel gandesc si actioneaza si clientii tai: sustin sus si tare ca pretul este extrem de important, insa cu totul si cu totul sunt motivele principale pentru care aleg sau nu sa cumpere ori sa refuze ceea ce vinzi. Asa ca ori de cate ori cand auzi replica “pretul tau e prea mare”, te asigur ca nu pretul este principalul motiv de achizitie sau de refuz. Bineinteles, Citeste mai mult..

De ce alergi zadarnic dupa unii clienti

Garantat ca nu poti vinde tuturor celor cu care stai de vorba. Intrebarea este insa daca te prinzi repede – si nu pierzi timp valoros de vanzare – cine va cumpara si cine nu de la tine in viitorul foarte apropiat. Nimic nu-i mai usor in vanzari decat sa muncesti „sa-ti sara basca” luni de zile, iar rezultatele – niste firmituri. De ce? Pentru ca in vanzari trebuie sa dobandesti abilitatea (stiinta + intuitie) de a „mirosi” rapid personajul cu care stai de vorba. Mai ales atunci cand Citeste mai mult..

7 sfaturi „amoroase” care-ti aduc succesul si-n vanzari

Ceea ce-ti aduce succesul in castigarea unui partener de sex opus functioneaza si-n vanzari! Poate ca stiai asta, poate doar o intuiai, insa acesta este un adevar pe care-l voi exemplifica in continuare prin 7 recomandari valabile si-n amor, si-n vanzari. #1 - Fii relaxat, nu disperat. Nu incerca prea tare, ridici semne de intrebare. De ce esti mai disperat, de aceea esti mai putin atractiv. Stiu, usor de spus, greu de facut, insa de aceea sunt dificile vanzarile... sau cuceririle... #2 - Citeste mai mult..