Ce e musai sa ceri clientilor ca sa ai cu-adevarat succes in vanzari

Ni se intampla des sa avem nevoie de ceva de la cineva. Rareori, insa, avem curajul sa dam glas cererilor noastre. De ce tinem doar pentru noi cererea noastra, luand decizia de a o amana sau de a renunta cu totul la ea?... Si ma refer aici la lucruri simple. De exemplu sa ceri unora care stau la coada sa te bagi in fata atunci cand chiar te grabesti. Sa ceri unui medic sa se uite cu mai multa atentie la tine. Sa ceri unui vecin pentru cateva ore locul de parcare si tot asa... Teama de a fi Citeste mai mult..

“Ca sa fii crezut pe cuvant, foloseste cat mai putine cuvinte” + alte 4 principii aparent contradictorii

La prima vedere, principiile urmatoare par contradictorii. Asta insa doar la o prima vedere, pentru ca analizate putin, ele sunt 100% adevarate in lumea vanzarilor. Hai sa le descoperim pe fiecare dintre ele: #1 – Ca sa vinzi mai mult, vinde mai putin! Mai exact, nu te mai concentra sa vinzi, ci fii de ajutor clientilor tai. Cu cat vei fi perceput mai mult ca fiind o resursa valoroasa, cu atat mai mari sansele tale sa fii tu furnizorul ales, sa fii tu cel care va vinde in detrimentul Citeste mai mult..

Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

Cum sa ai o prezenta de succes pe Linkedin, mai ales daca esti manager

Inca nu ti-ai creat cont pe Linkedin? Atunci te sfatuiesc sa aloci cat de curand ceva timp intr-un weekend studierii acestui “Facebook al afacerilor”, precum si catorva scurte discutii cu amicii tai care-l folosesc deja de ceva vreme. Daca ai insa un cont pe aceasta retea sociala, cred ca ti-ar prinde bine recomandarile urmatoare. Mai ales ca, si-n Romania, din ce in mai multi oameni de business si buyeri (potentiali clienti), dar si oameni de HR (potentiali angajatori), folosesc cu Citeste mai mult..

10 tehnici de crestere a puterii de influenta

Astazi iti propun un articol aparut pe site-ul publicatiei online “Adevarul” despre cateva tehnici de comunicare verbala si non-verbala care-ti maresc puterea de convingere. (Aceste tehnici ocupa un loc de cinste in programele mele de instruire in vanzari.) Dupa ce parcurgi articolul acesta, iti recomand sa citesti apoi incet, fara graba, cu mare atentie si luandu-ti notite cu constiinciozitate urmatoarele doua lucrari: “Secretele succesului. Editie revizuita. Cum sa va faceti prieteni si Citeste mai mult..

De ce e profitabil sa nu-i dai clientului ce-ti cere direct (traducere)

de Art Sobczak Magazinul Container vinde cutii goale, printre multe alte instrumente de organizare (aproape 10.000 de articole, de fapt). Aceleasi cutii le poti lua mai ieftin de pe Amazon, din Wal-Mart sau on-line de la o companie specializata. Pretul mediu al unui articol este de 8$ si 80% dintre produsele lor au pretul sub 20$. Dar valoarea medie a unei comenzi este de aproximativ 60$. Nu e rau pentru cutii goale, umerase si alte obiecte de uz cotidian. Cum sunt in stare sa obtina Citeste mai mult..