O metoda inedita si simpla ca sa-ti atingi mai des obiectivele importante si realiste

Fiecare zi este plina de fleacuri care au marele talent de a ne umple tot timpul. Iar seara, cand punem capul pe perna si facem o scurta rememorare, observam ca am lucrat foarte putin (sau chiar deloc) la marile noastre obiective : # - sa abordam acel nou client mare si important; # - sa slabim 8 kilograme; # - sa citim 3 pagini zilnic dintr-o carte de specialitate; # - sa exersam tehnicile care ne ajuta sa nu ne mai enervam pentru orice fleac; # - sa petrecem cel putin o ora Citeste mai mult..

Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

5 pasi ca sa obtii intalniri cu oameni la care este foarte greu de ajuns

Daca atragerea noilor clienti este una dintre preocuparile tale lunare, atunci cred ca ar fi interesant sa afli ce poti face ca sa reusesti totusi sa te intalnesti cu (aproape) toti cei care sunt de negasit: ba sunt in concediu, ba intr-o delegatie, ba intr-o sedinta si tot asa. Raspunsul e foarte simplu si l-am gasit mentionat in nenumarate surse autorizate de informatii dedicate profesionistilor din vanzari: ofera gratuit ceva de valoare. Ofera gratuit ceva de valoare si cei care acum Citeste mai mult..

8 semne ca e mai bine sa renunti decat sa continui cu un client

Te-ai straduit sa ajungi la un client. Nu ti-a fost usor sa-l determini sa-ti acorde atentia si timpul sau. L-ai vazut ca e interesat de propunerile tale o buna bucata de vreme, insa... in ultima perioada, ceva nu mai merge... E greu sa renunti la ceva in care te-ai implicat. Insa daca remarci semnalele enumerate mai jos, sunt sanse mari sa muncesti in zadar pentru respectivul client: # 1 – In loc de informatii clare, concrete, care sa te ajute sa avansezi, ai inceput sa primesti scuze de Citeste mai mult..

Cum sa ajungi la factorii de decizie ai clientului prin vanzatorii lui

Te-ai gandit vreodata ca poti ajunge la factorii de decizie ai potentialilor tai clienti apeland la vanzatorii lui pentru asta? E o tehnica simpla, care necesita sa-ti pui oleaca:) mintea la contributie si sa depui putintel efort. In mare, pasii tai ar trebui sa fie urmatorii: #1 – Documenteaza-te pe site-ul clientului si pe Google care sunt clientii pe care ii vizeaza compania pe care o ai in vizor. Descopera domeniile de activitate preponderente, zonele geografice, numarul de angajati Citeste mai mult..

De ce alergi zadarnic dupa unii clienti

Garantat ca nu poti vinde tuturor celor cu care stai de vorba. Intrebarea este insa daca te prinzi repede – si nu pierzi timp valoros de vanzare – cine va cumpara si cine nu de la tine in viitorul foarte apropiat. Nimic nu-i mai usor in vanzari decat sa muncesti „sa-ti sara basca” luni de zile, iar rezultatele – niste firmituri. De ce? Pentru ca in vanzari trebuie sa dobandesti abilitatea (stiinta + intuitie) de a „mirosi” rapid personajul cu care stai de vorba. Mai ales atunci cand Citeste mai mult..