De ce alergi zadarnic dupa unii clienti

Garantat ca nu poti vinde tuturor celor cu care stai de vorba. Intrebarea este insa daca te prinzi repede – si nu pierzi timp valoros de vanzare – cine va cumpara si cine nu de la tine in viitorul foarte apropiat. Nimic nu-i mai usor in vanzari decat sa muncesti „sa-ti sara basca” luni de zile, iar rezultatele – niste firmituri. De ce? Pentru ca in vanzari trebuie sa dobandesti abilitatea (stiinta + intuitie) de a „mirosi” rapid personajul cu care stai de vorba. Mai ales atunci cand Citeste mai mult..

5 principii care te vor ajuta sa treci de gardianul-secretara (traducere)

de EksAyn Anderson A obtine o intalnire cu un factor de decizie este adesea dificil. Poti avea un produs sau un serviciu grozav, insa, daca nu poti stabili intalnirea de care ai nevoie, nu vei realiza vanzarea. Adesea, intre tine si factorul de decizie este un gardian, o secretara sau un asistent administrativ, al carui job este acela de a apara factorul de decizie de telefoanele nedorite de vanzari. Cum poti convinge paznicul sa te lase sa treci? Am stat o data in biroul unui manager Citeste mai mult..

21 de intrebari ca sa afli cum cumpara clientii tai (traducere)

de David Newman Ca speaker si coach in domeniul marketingului, sunt deseori solicitat de clientii mei sa le dau sfaturi legate de vanzari. Desigur, acest lucru are sens, deoarece cu cat faci marketing mai mult si mai bun, cu atat procesul de vanzare devine mai rapid si mai facil. Dar… nimic nu este mai frustrant pentru mine decat atunci cand clientii fac marketing excelent si noi recomandam sa il aplice doar in timpul procesului de vanzare! Deci… nu lasa acest lucru sa ti se intample Citeste mai mult..

4 secrete ale managementului clientilor strategici (traducere)

“Nu o da in bara, McLaughlin.” Acesta este primul sfat pe care l-am primit vreodata despre managementul clientilor mari, strategici. Pentru mai bine de 30 de ani, companii de tot felul au incercat sa administreze clientii “strategici”. Perspectiva unei relatii permanente de lunga durata cu cei mai buni clienti ai nostri a sunat intotdeauna prea frumos pentru a fi adevarat. Totusi, multe companii au descifrat secretele managementului clientilor mari, ceea ce a condus la nivele fara Citeste mai mult..

3 motive pentru care nu vinzi mai mult catre clientii existenti (traducere)

Ai cativa clienti buni. Cu toate astea, stii ca acesti clienti buni achizitioneaza pe cateva linii de business de la competitorul tau. Si asta, in ciuda faptului ca tu oferi un produs si un service mai bun dupa vanzare. Deci, care sunt motivele pentru care acei clienti nu si-au mutat acele linii de business la tine? Trei lucruri pot cauza vanzarile in stagnare pe acesti clienti, impiedicand cresterea lor: 1. Nu le-ai cerut acestor clienti clar si raspicat sa inceapa sa cumpere de la Citeste mai mult..

Ce sanse ai sa le vinzi actualilor prospecti dupa care alergi? (traducere)

Traducere a articolului “Do Your Prospects Have Good Potential to Buy?” de Bill Lee. Este in politica mea de ani de zile ca, la inceput de an, sa decid dupa ce prospecti voi alerga si pe care-i voi lasa deoparte. Scopul acestui exercitiu este sa sa am intotdeauna siguranta ca lista mea de prospecti are un potential destul de puternic. La inceputurile mele in vanzari, eram perseverent si determinat sa lucrez cu prospectii an dupa an, chiar daca nu faceam absolut nici un progres. In Citeste mai mult..