Cum sa reactionezi la 10 tehnici de negociere mai putin oneste

Uneori, cumparatorii profesionisti apeleaza la tehnici de negociere care-i avantajeaza in detrimentul si pe spatele vanzatorilor. Asadar, degeaba stii tu cum sa negociezi mergand pe principiul win-win daca celalalt nu respecta acest principiu. Prin urmare, iata cum sa raspunzi si sa te comporti atunci cand un cumparator vrea sa profite mai mult aplicand urmatoarele tehnici: # Tehnica 1 – “Daca tu nu accepti aceste conditii, competitorul tau o va face si voi semna contractul cu Citeste mai mult..

9 recomandari cand ai de-a face cu un client suparat sau dificil

Nimeni nu-si doreste sa interactioneze cu un client suparat sau dificil. In astfel de situatii, majoritatea dintre noi ne simtim neplacut si stresati. In plus, un incident urat ne poate distruge intreaga zi. Sau, mai rau, poate conduce la pierderea clientului. Iata deci, in continuare, cateva recomandari care sa te ajute in astfel de situatii pentru a le face fata cu succes: #1 - N-o lua personal, daca nu e vina ta directa. In cele mai dese cazuri, clientul nu este suparat pe tine, ci Citeste mai mult..

Ce cuvinte des utilizate ii incurca pe agentii de vanzari

Fiecare dintre noi are limitele sale, inclusiv in zona cunostintelor pe care le are. Asadar, e normal sa folosim expresii precum: “Din ce imi aduc eu aminte...” “Sper sa nu ma insel cand spun ca...” “Poate ca...” “Mi se pare ca...” “Cred ca...” “Presupun ca...” si lista aceasta poate continua. Daca in viata de zi cu zi e normal sa avem un astfel de discurs si nimeni nu se supara, in vanzari acest limbaj este total contraindicat. Dintr-un motiv foarte simplu: expresiile de Citeste mai mult..

Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

5 pasi ca sa obtii intalniri cu oameni la care este foarte greu de ajuns

Daca atragerea noilor clienti este una dintre preocuparile tale lunare, atunci cred ca ar fi interesant sa afli ce poti face ca sa reusesti totusi sa te intalnesti cu (aproape) toti cei care sunt de negasit: ba sunt in concediu, ba intr-o delegatie, ba intr-o sedinta si tot asa. Raspunsul e foarte simplu si l-am gasit mentionat in nenumarate surse autorizate de informatii dedicate profesionistilor din vanzari: ofera gratuit ceva de valoare. Ofera gratuit ceva de valoare si cei care acum Citeste mai mult..

De ce vinzi putin atunci cand esti foarte business, foarte oficial

Daca lucrezi in vanzari, sigur ai observat si tu ca faci vanzari acolo unde clientii se deschid fata de tine si comunica cu tine la fel cum ar discuta cu o cunostinta mai apropiata. Iar daca esti foarte oficial, foarte business, lucrurile avanseaza greoi. Asta daca avanseaza vreodata... De ce oare? E foarte simplu: vanzarile nu se fac intre un vanzator si un cumparator, nu se fac intre doua entitati juridice, abstracte. Vanzarile se fac intre oameni. Iar oamenilor, in general, nu le place Citeste mai mult..