14 greseli de evitat in vanzarea de la distanta

Clientii sunt inca reticenti sa se intalneasca cu noi, prin urmare e important sa stapanim cu profesionalism regulile vanzarii de la distanta. Si cand vorbim de vanzarea de la distanta sunt multe greseli de evitat. Tine cont de ele pentru a-ti impresiona clientii si a te diferentia de concurenta. #1 – Sa nu folosesti apelul video. Da, stiu, clientii romani sunt inca reticenti fata de tehnologie, insa e rolul nostru sa-i convingem sa ne accepte invitatia de a comunica video (Skype, Zoom, Citeste mai mult..

Ce sa faci cand clientul nu-si respecta cuvantul

Se intampla mai mereu. Suni un potential client la ora si data dinainte stabilite si suni, suni, suni, dar niciun raspuns. Trimiti un email de follow-up pentru a reprograma discutia / intalnirea / video conferinta. Cu toate acestea, niciun raspuns... Esti frustrat si suparat, ti-ai tinut promisiunea, insa clientul... liniste si pace. Ce-i de facut intr-o astfel de situatie cand procesul tau de vanzare depinde de actiunea clientului? Nu te panica si nu renunta. Iata in continuare cum sa Citeste mai mult..

14 raspunsuri la o cerere de discount

Solicitarile de reducere a pretului sunt firesti in viata oricarui agent de vanzari. Mai ales in zilele noastre cand economia si-a incetinit motoarele si toti alergam dupa clienti inca dispusi sa cumpere ceea ce avem de vanzare. Cu toate acestea trebuie sa stii cum sa raspunzi unei cereri de discount pentru ca reducerile de pret iti reduc marja de profit, iar fara profit e greu sa rezisti in business. Ca sa-ti maresti sansele sa vinzi la pretul dorit, iata in continuare 14 variante de Citeste mai mult..

Ce sa faci in criza

Daca clientii tai nu si-au incetat complet activitatea, atunci e cazul sa pastrezi legatura cu ei prin toate mijloacele pe care tehnologia ti le ofera. Si da-mi voie sa-ti prezint in continuare cateva directii de actiune ca sa marchezi profituri interesante chiar in aceste vremuri de criza, precum si imediat ce lucrurile vor reveni la normal. #1 - Transforma-ti apelurile telefonice in apeluri video. De ce? Pentru ca peste 70% din comunicare este non-verbala, iar discutiile telefonice Citeste mai mult..

Clientii sunt mai intai oameni si abia apoi clienti

In general, ne privim clientii doar din perspectiva functiei pe care acestia o au de cumparatori potentiali si uitam de natura lor umana. Concentrati pe tranzactie, clientii nostri sunt doar “directori tehnici”, “responsabili cu achizitiile”, “directori generali”, nicidecum niste oameni cu nevoi si sentimente. Pe de alta parte, de fiecare data cand punem natura umana pe primul loc, capacitatea de a stabili relatii amiabile si profitabile creste exponential. Pentru ca acest lucru sa se Citeste mai mult..

Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..