Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..

5 recomandari ca sa castigi increderea clientilor

Multe lucruri s-au schimbat de-a lungul timpului in vanzari, insa unele au ramas la fel. Spre exemplu, castigarea increderii clientului a fost importanta acum 50 de ani si este importanta si acum. Cand clientul are incredere in omul de vanzari atunci clientul il asculta, se lasa pe mainile lui, ii ofera informatii greu accesibile si petrece timp cu acesta. Increderea este critica pentru succesul in vanzari. Dar in zilele noastre cumparatorii sunt mai aglomerati ca niciodata si, in acelasi Citeste mai mult..

4 cai de „a-i intra clientului pe sub piele”

Cred ca nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca oamenii iau decizii emotionale pe care ulterior le explica rational. Aceasta realitate implica faptul ca: clientii stau de vorba cu oamenii de vanzari care le sunt pe plac, clientii dezvaluie informatii doar oamenilor de vanzari care ii cuceresc (si) emotional, clientii cumpara si dezvolta relatii durabile cu agentii placuti la vorba si la vedere. Iata de ce e important sa stim cum sa-i intram clientului pe sub piele prin 4 Citeste mai mult..

Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

Cum sa transmiti clientului informatii fara sa pari agresiv

Am tot vorbit despre importanta ascultarii in vanzari. Despre faptul ca un om bun de vanzari nu trebuie sa fie bun de gura, ci un excelent constructor de relatii si un furnizor de dovezi cu care sa-si sustina afirmatiile. Pe de alta parte insa, este binestiut faptul ca majoritatea clientilor habar nu au despre multe informatii-cheie legate de serviciile si produsele pe care le comercializezi. Dar sa incepi sa vorbesti pur si simplu despre ele, nu prea te ajuta. Deoarece clientul nu si-a Citeste mai mult..

Cum sa ai o prezenta de succes pe Linkedin, mai ales daca esti manager

Inca nu ti-ai creat cont pe Linkedin? Atunci te sfatuiesc sa aloci cat de curand ceva timp intr-un weekend studierii acestui “Facebook al afacerilor”, precum si catorva scurte discutii cu amicii tai care-l folosesc deja de ceva vreme. Daca ai insa un cont pe aceasta retea sociala, cred ca ti-ar prinde bine recomandarile urmatoare. Mai ales ca, si-n Romania, din ce in mai multi oameni de business si buyeri (potentiali clienti), dar si oameni de HR (potentiali angajatori), folosesc cu Citeste mai mult..