Cum sa ai o prezenta de succes pe Linkedin, mai ales daca esti manager

Inca nu ti-ai creat cont pe Linkedin? Atunci te sfatuiesc sa aloci cat de curand ceva timp intr-un weekend studierii acestui “Facebook al afacerilor”, precum si catorva scurte discutii cu amicii tai care-l folosesc deja de ceva vreme. Daca ai insa un cont pe aceasta retea sociala, cred ca ti-ar prinde bine recomandarile urmatoare. Mai ales ca, si-n Romania, din ce in mai multi oameni de business si buyeri (potentiali clienti), dar si oameni de HR (potentiali angajatori), folosesc cu Citeste mai mult..

10 tehnici de crestere a puterii de influenta

Astazi iti propun un articol aparut pe site-ul publicatiei online “Adevarul” despre cateva tehnici de comunicare verbala si non-verbala care-ti maresc puterea de convingere. (Aceste tehnici ocupa un loc de cinste in programele mele de instruire in vanzari.) Dupa ce parcurgi articolul acesta, iti recomand sa citesti apoi incet, fara graba, cu mare atentie si luandu-ti notite cu constiinciozitate urmatoarele doua lucrari: “Secretele succesului. Editie revizuita. Cum sa va faceti prieteni si Citeste mai mult..

Cand asculti bine esti cel putin la fel de convingator ca atunci cand vorbesti

Te numeri printre cei care cred ca a vorbi este singura cheie ca sa ajungi la inima si portofelul clientului? Atunci te invit sa citesti acesti articol si sa descoperi ca, de fapt, si atunci cand asculti poti fi foarte convingator! Pentru inceput, incearca sa-ti aduci aminte cati oameni au reusit sa te convinga vreodata de ceva asaltandu-te cu argumente, cifre, date, informatii etc? Cati au izbutit sa te convinga cu un torent de cuvinte? Explicatia faptului ca ai fost foarte greu de Citeste mai mult..

Care este SINGURA tehnica de inchidere care chiar functioneaza (traducere)

de Jeb Blount Nu conteaza unde ma duc sau ce fac, nu pot sa scap de oamenii din vanzari care ma intreaba despre tehnici de inchidere a vanzarii si de managerii din vanzari care se roaga de mine sa-i invat cum sa isi faca subalternii sa finalizeze mai repede un proces de vanzare. Ma straduiesc sa evit aceste conversatii deoarece cred ca finalizarea este un proces care depinde de buna parcurgere a intregului proces de vanzare si nu de o anumita replica manipulativa care convinge prospectul Citeste mai mult..

3 motive pentru care nu vinzi mai mult catre clientii existenti (traducere)

Ai cativa clienti buni. Cu toate astea, stii ca acesti clienti buni achizitioneaza pe cateva linii de business de la competitorul tau. Si asta, in ciuda faptului ca tu oferi un produs si un service mai bun dupa vanzare. Deci, care sunt motivele pentru care acei clienti nu si-au mutat acele linii de business la tine? Trei lucruri pot cauza vanzarile in stagnare pe acesti clienti, impiedicand cresterea lor: 1. Nu le-ai cerut acestor clienti clar si raspicat sa inceapa sa cumpere de la Citeste mai mult..

Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)

(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..