12 recomandari ca sa-ti cresti credibilitatea cand prospectezi prin telefon

Primesti des si rapid raspunsuri gen “avem deja”, “nu ne intereseaza”, “trimiteti-ne o oferta pe email”, “lucram cu altcineva de ani de zile” etc atunci cand iti cauti noi clienti? Ei bine, explicatia acestei “avalanse” de refuzuri s-ar putea sa o reprezinte absenta credibilitatii de care nu te bucuri atunci cand vorbesti la telefon pentru prima oara cu cineva. Sigur, daca reprezinti un brand precum Vodafone, Orange, Cosmote ori RCS/RDS, lucrurile se simplifica destul de mult cand vine vorba Citeste mai mult..

Cu cat “faci mai frumos” la client si nu-l “deranjezi”, cu atat vinzi mai putin

Cu ceva vreme in urma, managerul unei croitorii de lux m-a abordat cu urmatoarea rugaminte: “As vrea sa ma ajutati sa-mi faceti fetele care raspund la telefon sau email clientilor care ne contacteaza sa fie mult mai convingatoare si sa inchida mult mai multe vanzari decat acum. Eu cred ca prea putini dintre cei care ne suna ajung sa ne viziteze si apoi sa comande un costum de la noi.” Daca s-ar fi oprit aici cererea potentialului client, as fi sarit in sus de bucurie pentru ca, asa cum te Citeste mai mult..

Cum se schimba abordarea unui agent de vanzari dupa un training de vanzari

Daca vrei sa ai o idee mai clara cu privire la ce schimbari se pot intampla dupa un training de vanzari, iata in continuare abordarea telefonica initiala a unui agent de vanzari care incearca sa-si gaseasca noi clienti inainte si dupa un curs de vanzari. Datele problemei sunt urmatoarele: reprezentantul de vanzari al unei firme de distributie de papetarie are numerele de telefon mobil ale administratorilor unor companii si incearca sa-si gaseasca noi clienti din randul acestora. Abordarea Citeste mai mult..

Ca agent de vanzari, te incurca sau nu aspectul tau (putin) rebel sau neingrijit?

Pentru ca majoritatea oamenilor de vanzari sunt tineri si tinerii au tendinta fireasca de a fi cat mai la moda si mai iesiti din comun prin coafura si vestimentatie, hai sa vedem daca modul (putin) rebel, uschit in care arati ca om de vanzari te incurca sau te ajuta sa faci vanzari mai repede, mai multe si mai profitabile. Asa ca o sa incep cu o poveste care mi s-a intamplat chiar mie in calitate de client si un vanzator... putin altfel. Cu ceva vreme in urma am fost nevoit sa fac o Citeste mai mult..

Cum am “sucit” un client dornic de ceva ieftin si bun

Mai zilele trecute m-am nimerit intr-un service si magazin cu piese auto langa un domn insotit de un pusti simpatic foc. Fara sa vreau, trag cu ureche la solicitarea acestuia catre vanzator si ma infurii imediat cand il aud pe client zicand “da-mi si mie un set de 4 anvelope de iarna ieftine, ca nu vreau sa dau o avere pe niste amarate gume”. Incep sa zambesc ca sa ma linistesc si sa-mi recapat luciditatea si calmul (imi venea sa-i spun dintr-un foc “Dumneata gandesti cand spui ca vrei Citeste mai mult..

Cu ce mesaj de impact deschizi usa noilor tai clienti? 6 recomandari!

Zilele trecute, la finalul unei discutii telefonice cu un amic, branch manager al unei banci, acesta imi spune: “Mircea, si daca auzi pe cineva nemultumit de banca cu care lucreaza, te rog sa-i spui ca poate primi pana la 600 lei daca isi muta contul de salariu la noi.” In general, tratez cu relativa indiferenta – la fel ca si tine, sunt convins! – mesajele de genul “si daca auzi pe cineva care are nevoie de serviciile/produsele mele, te rog sa ma recomanzi”, mai ales in situatiile in care nu Citeste mai mult..