Ce cuvinte des utilizate ii incurca pe agentii de vanzari

Fiecare dintre noi are limitele sale, inclusiv in zona cunostintelor pe care le are. Asadar, e normal sa folosim expresii precum: “Din ce imi aduc eu aminte...” “Sper sa nu ma insel cand spun ca...” “Poate ca...” “Mi se pare ca...” “Cred ca...” “Presupun ca...” si lista aceasta poate continua. Daca in viata de zi cu zi e normal sa avem un astfel de discurs si nimeni nu se supara, in vanzari acest limbaj este total contraindicat. Dintr-un motiv foarte simplu: expresiile de Citeste mai mult..

Ce e musai sa ceri clientilor ca sa ai cu-adevarat succes in vanzari

Ni se intampla des sa avem nevoie de ceva de la cineva. Rareori, insa, avem curajul sa dam glas cererilor noastre. De ce tinem doar pentru noi cererea noastra, luand decizia de a o amana sau de a renunta cu totul la ea?... Si ma refer aici la lucruri simple. De exemplu sa ceri unora care stau la coada sa te bagi in fata atunci cand chiar te grabesti. Sa ceri unui medic sa se uite cu mai multa atentie la tine. Sa ceri unui vecin pentru cateva ore locul de parcare si tot asa... Teama de a fi Citeste mai mult..

Care este SINGURA tehnica de inchidere care chiar functioneaza (traducere)

de Jeb Blount Nu conteaza unde ma duc sau ce fac, nu pot sa scap de oamenii din vanzari care ma intreaba despre tehnici de inchidere a vanzarii si de managerii din vanzari care se roaga de mine sa-i invat cum sa isi faca subalternii sa finalizeze mai repede un proces de vanzare. Ma straduiesc sa evit aceste conversatii deoarece cred ca finalizarea este un proces care depinde de buna parcurgere a intregului proces de vanzare si nu de o anumita replica manipulativa care convinge prospectul Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la „as vrea sa ma mai gandesc la asta“

(Fragment din cartea “Cartea despre vanzari - Curs intensiv. Cum sa stapanesti arta de a vinde” de Tom Hopkins.) Probabil ca exista un tip care merge peste tot tinand seminarii despre cum sa amani decizia de cumparare (si despre obiectii in vanzari), deoarece toti potentialii clienti cunosc aceasta tehnica. „Am sa ma mai gandesc la asta.“ „Noaptea este un sfetnic bun.“ „Nu ne grabim niciodata.“ „Lasati-ne sa meditam la lucrul acesta.“ „Lasati aici materialele si le vom analiza Citeste mai mult..

Cum sa-ti construiesti intrebarile care-ti aduc succesul in vanzari (traducere)

Am descoperit recent un nou articol interesant scris de Art Sobczak pentru toti cei care lucreaza in vanzari si sunt preocupati sa-si gaseasca intrebarile care sa-i ajute in atingerea succesului. Te invit sa citesti traducerea textului care cred ca iti este cel mai util: „- Am grupat aceste intrebari in categorii, dar vei vedea ca majoritatea dintre acestea sunt interschimbabile. - Nu sunt aranjate intr-o ordine anume, desi unele ar putea fi utilizate ca intrebari foarte bune de Citeste mai mult..

De ce clientii nu ne dau un raspuns final negativ

Te-ai straduit sa-i oferi clientului toate variantele posibile si imposibile, ai discutat de nenumarate ori pe telefon, email sau chiar fata in fata si te asteptai acum sa primesti un raspuns pozitiv, insa... nimic. Mai mult, pe zi ce trece ai sentimentul ca toata munca ta anterioara a fost zadarnica. Si stai, si te framanti de ce nu-ti comunica raspunsul negativ, iti sucesti creierii ca sa afli unde ai gresit si de ce nu vrea sa cumpere de la tine. Iata de ce in acest articol voi trata Citeste mai mult..