Ai o echipa de vanzari reticenta fata de apelurile telefonice de prospectare „la rece”?

Daca au de ales intre a initia apeluri telefonice de prospectare "la rece"  si orice alta activitate, peste 90% dintre agentii de vanzari aleg altceva. Acesta este rezultatul a numeroase studii intreprinse la nivel global pe acest subiect. Aceasta este realitatea si daca te uiti in jurul tau, nu-i asa?!... :) Principala explicatie a acestei stari de fapt o reprezinta dorinta agentilor de vanzari de a nu fi perceputi ca fiind agresivi ori lipsiti de bun simt. In plus, confruntati cu o rata Citeste mai mult..

Care ar trebui sa fie obiectivele vizitelor tale la clientii existenti

Daca nu ai inca o lista clara de obiective de bifat la aproape fiecare vizita pe care o faci clientilor existenti carora le vinzi cu regularitate produsele tale, atunci de unde stii daca vizita ta a fost ori ba un succes?... Cand nu ai o astfel de lista de obiective, exista o mare probabilitate sa te duci la client doar pentru a avea de unde sa mergi mai departe. Sau de unde sa te intorci. Sigur, fiecare afacere si fiecare piata are specificul ei. Insa urmatoarea lista ar putea sa Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..

Ce sanse ai sa le vinzi actualilor prospecti dupa care alergi? (traducere)

Traducere a articolului “Do Your Prospects Have Good Potential to Buy?” de Bill Lee. Este in politica mea de ani de zile ca, la inceput de an, sa decid dupa ce prospecti voi alerga si pe care-i voi lasa deoparte. Scopul acestui exercitiu este sa sa am intotdeauna siguranta ca lista mea de prospecti are un potential destul de puternic. La inceputurile mele in vanzari, eram perseverent si determinat sa lucrez cu prospectii an dupa an, chiar daca nu faceam absolut nici un progres. In Citeste mai mult..

Cand trebuie sa-ti pregatesti urmatorul apel / urmatoarea intalnire cu clientul

Traducere a articolului "Here's the Best Time To Prepare for Your Follow-Up Call" de Art Sobzak. Recent am sustinut un training pentru profesionistii in vanzari de la Ivy Garth Seeds. Ei vand flori si seminte de plante catre pepiniere, sere si alti crescatori comerciali. Ei chiar FAC ceea ce le-am sugerat acum multa, multa vreme, un lucru pe care altii nu il practica: isi fac planificarea pentru apelul telefonic urmator cu acelasi client / pentru intalnirea urmatoare cu acelasi client Citeste mai mult..

Cum sa-ti construiesti intrebarile care-ti aduc succesul in vanzari (traducere)

Am descoperit recent un nou articol interesant scris de Art Sobczak pentru toti cei care lucreaza in vanzari si sunt preocupati sa-si gaseasca intrebarile care sa-i ajute in atingerea succesului. Te invit sa citesti traducerea textului care cred ca iti este cel mai util: „- Am grupat aceste intrebari in categorii, dar vei vedea ca majoritatea dintre acestea sunt interschimbabile. - Nu sunt aranjate intr-o ordine anume, desi unele ar putea fi utilizate ca intrebari foarte bune de Citeste mai mult..