Cum sa-ti construiesti intrebarile care-ti aduc succesul in vanzari (traducere)

Am descoperit recent un nou articol interesant scris de Art Sobczak pentru toti cei care lucreaza in vanzari si sunt preocupati sa-si gaseasca intrebarile care sa-i ajute in atingerea succesului. Te invit sa citesti traducerea textului care cred ca iti este cel mai util: „- Am grupat aceste intrebari in categorii, dar vei vedea ca majoritatea dintre acestea sunt interschimbabile. - Nu sunt aranjate intr-o ordine anume, desi unele ar putea fi utilizate ca intrebari foarte bune de Citeste mai mult..

Cat de insistent trebuie sa fii in vanzari?

"Domne', un vanzator bun nu renunta niciodata, asta este un vanzator bun!" este, din pacate, un mit fals luat drept adevar de multi oameni de vanzari. Iar unii dintre acestia au chiar ani de experienta in spate, spre surprinderea mea. De ce e un mit fals? Pentru ca, pur si simplu, cu anumiti clienti e mult prea costisitor procesul de vanzare versus profitul obtinut in final. Care sunt aceste categorii de clienti? 1. Cei care nu au suficienti bani disponibili. Atentie, ma refer la cei Citeste mai mult..

3 recomandari ca sa-ti “fortezi” clientii sa-ti citeasca emailurile

Crezi ca emailul este un instrument (foarte) slab in vanzari? Da-mi voie sa-ti fac cateva recomandari care – corect aplicate – s-ar putea sa-ti aduca surprize placute “pe banda rulanta”! Din punctul meu de vedere, exista doua mari explicatii ale faptului ca majoritatea mesajelor tale de email sunt ignorate: clientul nu-si aduce aminte numele tau si/sau subject line-ul mesajului de email nu-i spune clientului tau nimic interesant si valoros. Pentru ca cea de-a doua explicatie sa nu mai Citeste mai mult..

Cum sa faci bani chiar si-atunci cand n-ai ce vrea clientul

Din experienta de zi cu zi, precum si din cadrul trainingurilor pe care le-am sustinut pana acum, stiu ca sunt foarte multi oameni de afaceri si de vanzari care, atunci cand isi dau seama ca nu au ceea ce isi doreste clientul, incearca: • sa-l convinga sa cumpere ceva ce nu i se potriveste sau • ii spun politicos sa se descurce si sa caute singur ceea ce isi doreste. Din punctul meu de vedere, ambele variante sunt pierzatoare. Si imediat va voi explica de ce. Sa luam pentru inceput Citeste mai mult..

Cum sa insisti inteligent in solicitarea unei intalniri

Zilele trecute primesc un telefon din partea unei amice care lucreaza nu de foarte mult timp in vanzari. Dupa un scurt dialog de complezenta, mi se plange apoi ca nu reuseste sub niciun chip si sub nicio forma sa se intalneasca cu un important client. A incercat de nenumarate ori in ultimele luni si nimic. “In toate cartile de vanzari scrie sa fii perseverent, sa nu renunti, ca e nevoie de mai multe incercari pentru a obtine o intalnire. La fel imi spun si sefii mei. Unde gresesc?”, ma Citeste mai mult..

Cum sa abordezi din nou un potential client procedand cu inteligenta si fara sa pari disperat

Sa presupunem ca ai un potential client care, din diverse motive, n-a cumparat produsul ori serviciul tau. Ati stat de vorba acum ceva vreme, chiar de mai multe ori, dar... fara niciun rezultat. Mai mult, desi ai facut tot ce era omeneste posibil ca sa stabilesti clar pasii urmatori ai relatiei voastre, lucrurile au ramas in „coada de peste": „ne mai auzim dupa ce se stabileste bugetul pentru anul viitor, dar nu stiu cand se va intampla asta, deciziile acestea vin de foarte de sus" sau „hai Citeste mai mult..