Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

Cum sa transmiti clientului informatii fara sa pari agresiv

Am tot vorbit despre importanta ascultarii in vanzari. Despre faptul ca un om bun de vanzari nu trebuie sa fie bun de gura, ci un excelent constructor de relatii si un furnizor de dovezi cu care sa-si sustina afirmatiile. Pe de alta parte insa, este binestiut faptul ca majoritatea clientilor habar nu au despre multe informatii-cheie legate de serviciile si produsele pe care le comercializezi. Dar sa incepi sa vorbesti pur si simplu despre ele, nu prea te ajuta. Deoarece clientul nu si-a Citeste mai mult..

Cand asculti bine esti cel putin la fel de convingator ca atunci cand vorbesti

Te numeri printre cei care cred ca a vorbi este singura cheie ca sa ajungi la inima si portofelul clientului? Atunci te invit sa citesti acesti articol si sa descoperi ca, de fapt, si atunci cand asculti poti fi foarte convingator! Pentru inceput, incearca sa-ti aduci aminte cati oameni au reusit sa te convinga vreodata de ceva asaltandu-te cu argumente, cifre, date, informatii etc? Cati au izbutit sa te convinga cu un torent de cuvinte? Explicatia faptului ca ai fost foarte greu de Citeste mai mult..

De ce e profitabil sa nu-i dai clientului ce-ti cere direct (traducere)

de Art Sobczak Magazinul Container vinde cutii goale, printre multe alte instrumente de organizare (aproape 10.000 de articole, de fapt). Aceleasi cutii le poti lua mai ieftin de pe Amazon, din Wal-Mart sau on-line de la o companie specializata. Pretul mediu al unui articol este de 8$ si 80% dintre produsele lor au pretul sub 20$. Dar valoarea medie a unei comenzi este de aproximativ 60$. Nu e rau pentru cutii goale, umerase si alte obiecte de uz cotidian. Cum sunt in stare sa obtina Citeste mai mult..

21 de intrebari ca sa afli cum cumpara clientii tai (traducere)

de David Newman Ca speaker si coach in domeniul marketingului, sunt deseori solicitat de clientii mei sa le dau sfaturi legate de vanzari. Desigur, acest lucru are sens, deoarece cu cat faci marketing mai mult si mai bun, cu atat procesul de vanzare devine mai rapid si mai facil. Dar… nimic nu este mai frustrant pentru mine decat atunci cand clientii fac marketing excelent si noi recomandam sa il aplice doar in timpul procesului de vanzare! Deci… nu lasa acest lucru sa ti se intample Citeste mai mult..

Ce sa spui in loc de “cu noi economisiti timp / bani” (traducere)

de Art Sobczak “Cu noi economisiti bani” e o expresie care si-a pierdut sensul si valoarea pentru multi. E o replica demonetizata complet. Dar toata lumea vrea sa economiseasca bani! Oare?... Inainte de a folosi o replica similara expresiei „cu noi economisiti bani”, este important sa afli daca piata e interesata sa scada costurile. Cum? Iata cateva metode specifice. Dupa cum ii indemn pe toti, aduna informatii de la oricine si de la toti inainte de a vorbi cu factorul de Citeste mai mult..