O metoda inedita si simpla ca sa-ti atingi mai des obiectivele importante si realiste

Fiecare zi este plina de fleacuri care au marele talent de a ne umple tot timpul. Iar seara, cand punem capul pe perna si facem o scurta rememorare, observam ca am lucrat foarte putin (sau chiar deloc) la marile noastre obiective : # - sa abordam acel nou client mare si important; # - sa slabim 8 kilograme; # - sa citim 3 pagini zilnic dintr-o carte de specialitate; # - sa exersam tehnicile care ne ajuta sa nu ne mai enervam pentru orice fleac; # - sa petrecem cel putin o ora Citeste mai mult..

Ai o echipa de vanzari reticenta fata de apelurile telefonice de prospectare „la rece”?

Daca au de ales intre a initia apeluri telefonice de prospectare "la rece"  si orice alta activitate, peste 90% dintre agentii de vanzari aleg altceva. Acesta este rezultatul a numeroase studii intreprinse la nivel global pe acest subiect. Aceasta este realitatea si daca te uiti in jurul tau, nu-i asa?!... :) Principala explicatie a acestei stari de fapt o reprezinta dorinta agentilor de vanzari de a nu fi perceputi ca fiind agresivi ori lipsiti de bun simt. In plus, confruntati cu o rata Citeste mai mult..

Cum sa-ti instruiesti echipa chiar daca nu ai timp

Timpul si disconfortul creat de rolul de coach, trainer sau mentor se pare ca sunt principalele motive care ii tin departe pe manageri de activitatea de instruire a celor din echipa lor. Intr-adevar, rolurile si sarcinile unui manager de vanzari sunt multiple si mari consumatoare de timp. In plus, nu toata lumea are abilitati pedagogice si rabdare de otel perioade indelungate de timp pentru a putea livra sesiuni consistente de instruire sub forma de training, coaching sau mentoring. Pe de Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..

Cand iti instruiesti echipa, 8 recomandari ca sa nu ridici tonul ori sa te certi

“Mi-e imposibil sa inteleg, Mircea, cum poti sa-ti castigi existenta tinand cursuri, mai ales oamenilor de vanzari. Ca manager al unei echipe de 7 reprezentanti de vanzari, tin sedinte de instruire periodic si, aproape de fiecare data, imi ies peri albi in timpul acestor intalniri. Nu ma cert mereu atunci cand cei din echipa mea nu vor sa inteleaga regulile, procedurile companiei, modul cum trebuie sa actioneze ca sa-si atinga obiectivele de vanzari. Insa, deseori, simt ca ma lasa nervii cand Citeste mai mult..

Care ar trebui sa fie obiectivele vizitelor tale la clientii existenti

Daca nu ai inca o lista clara de obiective de bifat la aproape fiecare vizita pe care o faci clientilor existenti carora le vinzi cu regularitate produsele tale, atunci de unde stii daca vizita ta a fost ori ba un succes?... Cand nu ai o astfel de lista de obiective, exista o mare probabilitate sa te duci la client doar pentru a avea de unde sa mergi mai departe. Sau de unde sa te intorci. Sigur, fiecare afacere si fiecare piata are specificul ei. Insa urmatoarea lista ar putea sa Citeste mai mult..