Cum sa separi rapid o obiectie falsa de una adevarata

Tehnicile de vanzari simple sunt deseori si cele mai eficiente. Am ascultat la un moment dat o discutie dintre un vanzator si un client care avea o obiectie fata de propunerea vanzatorului. Numai ca vocea clientului era pe jumatate, iar cuvintele sale nu se prea legau. Prin urmare, omul de vanzari a replicat rapid si politicos astfel: „Vreti, va rog, sa mai repetati o data ceea ce tocmai mi–ati spus?” Si clientul a inceput sa se balbaie si mai tare, sa-si dreaga vocea si sa-si caute Citeste mai mult..

Cum poti gresi cand “te duci sa-i vinzi ceva” unui client

“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la replica “pretul tau e prea mare”

Cand ti-ai cumparat cea mai ieftina camasa? Sau cei mai ieftini pantofi? Sau cea mai ieftina masina disponibila pe piata?... La fel gandesc si actioneaza si clientii tai: sustin sus si tare ca pretul este extrem de important, insa cu totul si cu totul sunt motivele principale pentru care aleg sau nu sa cumpere ori sa refuze ceea ce vinzi. Asa ca ori de cate ori cand auzi replica “pretul tau e prea mare”, te asigur ca nu pretul este principalul motiv de achizitie sau de refuz. Bineinteles, Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..

21 de intrebari ca sa afli cum cumpara clientii tai (traducere)

de David Newman Ca speaker si coach in domeniul marketingului, sunt deseori solicitat de clientii mei sa le dau sfaturi legate de vanzari. Desigur, acest lucru are sens, deoarece cu cat faci marketing mai mult si mai bun, cu atat procesul de vanzare devine mai rapid si mai facil. Dar… nimic nu este mai frustrant pentru mine decat atunci cand clientii fac marketing excelent si noi recomandam sa il aplice doar in timpul procesului de vanzare! Deci… nu lasa acest lucru sa ti se intample Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la „as vrea sa ma mai gandesc la asta“

(Fragment din cartea “Cartea despre vanzari - Curs intensiv. Cum sa stapanesti arta de a vinde” de Tom Hopkins.) Probabil ca exista un tip care merge peste tot tinand seminarii despre cum sa amani decizia de cumparare (si despre obiectii in vanzari), deoarece toti potentialii clienti cunosc aceasta tehnica. „Am sa ma mai gandesc la asta.“ „Noaptea este un sfetnic bun.“ „Nu ne grabim niciodata.“ „Lasati-ne sa meditam la lucrul acesta.“ „Lasati aici materialele si le vom analiza Citeste mai mult..