Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..

21 de intrebari ca sa afli cum cumpara clientii tai (traducere)

de David Newman Ca speaker si coach in domeniul marketingului, sunt deseori solicitat de clientii mei sa le dau sfaturi legate de vanzari. Desigur, acest lucru are sens, deoarece cu cat faci marketing mai mult si mai bun, cu atat procesul de vanzare devine mai rapid si mai facil. Dar… nimic nu este mai frustrant pentru mine decat atunci cand clientii fac marketing excelent si noi recomandam sa il aplice doar in timpul procesului de vanzare! Deci… nu lasa acest lucru sa ti se intample Citeste mai mult..

De ce nu stii sa vinzi chiar daca citesti totul despre vanzari

(Traducere a articolului “Are You Failing Because You Fail to Persist?” de Paul McCord.) De-a lungul anilor am vorbit catorva mii de vanzatori care doreau sa isi schimbe comportamentul, carierele si vietile. Exista anumite trasaturi care par a fi in comune unui numar mare de vanzatori cu care vorbesc – au tendinta de a fi dezorganizati; majoritatea pun sub semnul intrebarii capacitatea lor de a se ridica la standardele pe care si le-au stabilit ei insisi; aproape fiecare nu au nici cea mai Citeste mai mult..

Cand trebuie sa-ti pregatesti urmatorul apel / urmatoarea intalnire cu clientul

Traducere a articolului "Here's the Best Time To Prepare for Your Follow-Up Call" de Art Sobzak. Recent am sustinut un training pentru profesionistii in vanzari de la Ivy Garth Seeds. Ei vand flori si seminte de plante catre pepiniere, sere si alti crescatori comerciali. Ei chiar FAC ceea ce le-am sugerat acum multa, multa vreme, un lucru pe care altii nu il practica: isi fac planificarea pentru apelul telefonic urmator cu acelasi client / pentru intalnirea urmatoare cu acelasi client Citeste mai mult..

Comportamentul care separa vanzatorii buni de cei mediocri (traducere)

“Fiecare profesie asteapta ca practicantul serios al acelei profesii sa caute in mod continuu cele mai bune practici ale acelei profesii si sa le inglobeze in rutina lui/ei cu disciplina.” Fac aceasta afirmatie la aproape fiecare seminar sau prezentare pe care o sustin. Cateodata o urmez cu o ironica observatie ca exista, aparent, o singura exceptie de la aceasta regula – si aceasta este profesia vanzarilor, unde nu ne asteptam ca cineva sa se perfectioneze. Acesta este, desigur, un Citeste mai mult..

De ce pierzi vanzari cand nu-ti iei notite si cum trebuie sa-ti salvezi informatiile

Pentru a identifica seniorii prezenti la o orice intalnire de interes pentru participanti se spune, pe buna dreptate din punctul meu de vedere, ca este suficient sa fii atent la cine isi ia cele mai multe notite. De ce? Pentru ca cei tineri si fara experienta inca nu au realizat un adevar fundamental in business si in viata daca vrei sa tii minte informatiile care te pot afecta. Si ma refer aici la faptul ca atunci cand cineva vorbeste sau iti prezinta o serie de date este esential: * Citeste mai mult..