Cu ce mesaj de impact deschizi usa noilor tai clienti? 6 recomandari!

Zilele trecute, la finalul unei discutii telefonice cu un amic, branch manager al unei banci, acesta imi spune: “Mircea, si daca auzi pe cineva nemultumit de banca cu care lucreaza, te rog sa-i spui ca poate primi pana la 600 lei daca isi muta contul de salariu la noi.” In general, tratez cu relativa indiferenta – la fel ca si tine, sunt convins! – mesajele de genul “si daca auzi pe cineva care are nevoie de serviciile/produsele mele, te rog sa ma recomanzi”, mai ales in situatiile in care nu Citeste mai mult..

3 recomandari ca sa-ti “fortezi” clientii sa-ti citeasca emailurile

Crezi ca emailul este un instrument (foarte) slab in vanzari? Da-mi voie sa-ti fac cateva recomandari care – corect aplicate – s-ar putea sa-ti aduca surprize placute “pe banda rulanta”! Din punctul meu de vedere, exista doua mari explicatii ale faptului ca majoritatea mesajelor tale de email sunt ignorate: clientul nu-si aduce aminte numele tau si/sau subject line-ul mesajului de email nu-i spune clientului tau nimic interesant si valoros. Pentru ca cea de-a doua explicatie sa nu mai Citeste mai mult..