Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..

O tehnica simpla ca sa vinzi mai mult clientilor existenti

De multe ori, cea mai potrivita posibilitate de a ne creste vanzarile o reprezinta clientii existenti. Cu toate acestea, avem impresia ca doar cautand clienti noi putem sa ne marim volumul afacerilor. Nimic mai gresit. Vizitarea clientilor existenti trebuie sa fie o componenta esentiala a prospectarii, mai ales atunci cand portofoliul nostru de produse si servicii este unul considerabil. Discutand despre clientii curenti, avem impresia ca acestia ne stiu pe de rost toate produsele. In fond, Citeste mai mult..

Cum sa separi rapid o obiectie falsa de una adevarata

Tehnicile de vanzari simple sunt deseori si cele mai eficiente. Am ascultat la un moment dat o discutie dintre un vanzator si un client care avea o obiectie fata de propunerea vanzatorului. Numai ca vocea clientului era pe jumatate, iar cuvintele sale nu se prea legau. Prin urmare, omul de vanzari a replicat rapid si politicos astfel: „Vreti, va rog, sa mai repetati o data ceea ce tocmai mi–ati spus?” Si clientul a inceput sa se balbaie si mai tare, sa-si dreaga vocea si sa-si caute Citeste mai mult..

Cum sa adaugi noi produse la comanda obisnuita a unui revanzator

Daca lucrezi in domeniul distributiei, daca o buna parte dintre clientii tai sunt revanzatori, atunci stii cat de dificil poate fi, deseori, sa cresti comanda unui client, sa-i mai pui pe lista si alte produse decat cele solicitate. Bineinteles, trebuie sa lasam deoparte formulele populare si binecunoscute precum: „Avem ceva nou pentru dvs.!” (nu intotdeauna chiar ai ceva nou) „Nu doriti si...? Avem o promotie / o oferta pana la sfarsitul lunii.” „Ca sa-mi fac si eu targhetul pe luna Citeste mai mult..

O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..