O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..

Cum sa vinzi “dintr-un foc” catre zeci de potentiali clienti

In Evul Mediu, breslele meseriasilor din fiecare localitatea importanta puneau mana de la mana si cumparau moaste ale sfintilor. Astfel, in zilele in care erau celebrati sfintii respectivi, o mare de pelerini sosea pentru a venera marii inaintasi crestini si moastele lor. Insa, pe langa activitatile religioase, ce crezi ca mai faceau toti “turistii”? Bravo, ai ghicit, majoritatea pelerinilor (numarul acestora putea ajunge in unele situatii la zeci de mii) cumparau produsele meseriasilor. Care Citeste mai mult..

Cum sa-ti plictisesti cumplit clientii la prima intalnire

Nu e deloc usor sa obtii o intalnire cu un potential client interesant. Cu toate acestea, multi oameni de vanzari reusesc sa-si plictiseasca clientii in cadrul acestei prime intrevederi. Ca sa nu fii si tu unul dintre ei, procedeaza astfel: #1 – Nu insista prea mult cu cine esti tu si cat de tare e firma ta. Da, stiu, multi clienti iti arunca din prima solicitarea “Ia zi, ca te-ascult!”. Nu face greseala sa crezi ca chiar isi doresc ca tu sa le vorbesti cateva minute bune despre Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la replica “pretul tau e prea mare”

Cand ti-ai cumparat cea mai ieftina camasa? Sau cei mai ieftini pantofi? Sau cea mai ieftina masina disponibila pe piata?... La fel gandesc si actioneaza si clientii tai: sustin sus si tare ca pretul este extrem de important, insa cu totul si cu totul sunt motivele principale pentru care aleg sau nu sa cumpere ori sa refuze ceea ce vinzi. Asa ca ori de cate ori cand auzi replica “pretul tau e prea mare”, te asigur ca nu pretul este principalul motiv de achizitie sau de refuz. Bineinteles, Citeste mai mult..

7 sfaturi „amoroase” care-ti aduc succesul si-n vanzari

Ceea ce-ti aduce succesul in castigarea unui partener de sex opus functioneaza si-n vanzari! Poate ca stiai asta, poate doar o intuiai, insa acesta este un adevar pe care-l voi exemplifica in continuare prin 7 recomandari valabile si-n amor, si-n vanzari. #1 - Fii relaxat, nu disperat. Nu incerca prea tare, ridici semne de intrebare. De ce esti mai disperat, de aceea esti mai putin atractiv. Stiu, usor de spus, greu de facut, insa de aceea sunt dificile vanzarile... sau cuceririle... #2 - Citeste mai mult..