12 recomandari ca sa-ti cresti credibilitatea cand prospectezi prin telefon

Primesti des si rapid raspunsuri gen “avem deja”, “nu ne intereseaza”, “trimiteti-ne o oferta pe email”, “lucram cu altcineva de ani de zile” etc atunci cand iti cauti noi clienti? Ei bine, explicatia acestei “avalanse” de refuzuri s-ar putea sa o reprezinte absenta credibilitatii de care nu te bucuri atunci cand vorbesti la telefon pentru prima oara cu cineva. Sigur, daca reprezinti un brand precum Vodafone, Orange, Cosmote ori RCS/RDS, lucrurile se simplifica destul de mult cand vine vorba Citeste mai mult..

De ce pierzi vanzari cand nu-ti iei notite si cum trebuie sa-ti salvezi informatiile

Pentru a identifica seniorii prezenti la o orice intalnire de interes pentru participanti se spune, pe buna dreptate din punctul meu de vedere, ca este suficient sa fii atent la cine isi ia cele mai multe notite. De ce? Pentru ca cei tineri si fara experienta inca nu au realizat un adevar fundamental in business si in viata daca vrei sa tii minte informatiile care te pot afecta. Si ma refer aici la faptul ca atunci cand cineva vorbeste sau iti prezinta o serie de date este esential: * Citeste mai mult..

Cu cat “faci mai frumos” la client si nu-l “deranjezi”, cu atat vinzi mai putin

Cu ceva vreme in urma, managerul unei croitorii de lux m-a abordat cu urmatoarea rugaminte: “As vrea sa ma ajutati sa-mi faceti fetele care raspund la telefon sau email clientilor care ne contacteaza sa fie mult mai convingatoare si sa inchida mult mai multe vanzari decat acum. Eu cred ca prea putini dintre cei care ne suna ajung sa ne viziteze si apoi sa comande un costum de la noi.” Daca s-ar fi oprit aici cererea potentialului client, as fi sarit in sus de bucurie pentru ca, asa cum te Citeste mai mult..

Cum se schimba abordarea unui agent de vanzari dupa un training de vanzari

Daca vrei sa ai o idee mai clara cu privire la ce schimbari se pot intampla dupa un training de vanzari, iata in continuare abordarea telefonica initiala a unui agent de vanzari care incearca sa-si gaseasca noi clienti inainte si dupa un curs de vanzari. Datele problemei sunt urmatoarele: reprezentantul de vanzari al unei firme de distributie de papetarie are numerele de telefon mobil ale administratorilor unor companii si incearca sa-si gaseasca noi clienti din randul acestora. Abordarea Citeste mai mult..

Care sunt “secretele” succesului unei propuneri de intalnire

Am primit in ultima perioada tot mai multe telefoane (si vreo cateva mesaje de email) in care eram solicitat sa acord 30 de minute unui necunoscut pentru a afla informatii pretioase despre o noua oportunitate de business prezenta si in Romania. Persoana de la celalalt capat al firului cauta doi – trei parteneri cu care sa lucreze impreuna la acest proiect. Va suna cunoscut?… Imi pare rau ca nu am inregistrat aceste apeluri telefonice, insa sper sa-mi aduc bine aminte propunerea ce mi-au fost Citeste mai mult..

Iti spun des clientii ca “n-au timp”?

“N-am timp” este una dintre cele mai frecvente si mai elegante formule de refuz de care te lovesti in piata? Ti-ai pus vreodata problema ce se ascunde in spatele acestei retrageri politicoase din partea clientilor tai? Fie ca vrei sa vinzi un parteneriat, un produs sau un serviciu, clientii au pe buzele lor aceasta replica pentru ca ori nu ai reusit tu, ca persoana, sa le castigi increderea. Ori nu au incredere in capacitatea ta si a firmei tale de a livra ceea ce promiti. Sau, pur si simplu, Citeste mai mult..