Ce cuvinte des utilizate ii incurca pe agentii de vanzari

Fiecare dintre noi are limitele sale, inclusiv in zona cunostintelor pe care le are. Asadar, e normal sa folosim expresii precum: “Din ce imi aduc eu aminte...” “Sper sa nu ma insel cand spun ca...” “Poate ca...” “Mi se pare ca...” “Cred ca...” “Presupun ca...” si lista aceasta poate continua. Daca in viata de zi cu zi e normal sa avem un astfel de discurs si nimeni nu se supara, in vanzari acest limbaj este total contraindicat. Dintr-un motiv foarte simplu: expresiile de Citeste mai mult..

Cand iti instruiesti echipa, 8 recomandari ca sa nu ridici tonul ori sa te certi

“Mi-e imposibil sa inteleg, Mircea, cum poti sa-ti castigi existenta tinand cursuri, mai ales oamenilor de vanzari. Ca manager al unei echipe de 7 reprezentanti de vanzari, tin sedinte de instruire periodic si, aproape de fiecare data, imi ies peri albi in timpul acestor intalniri. Nu ma cert mereu atunci cand cei din echipa mea nu vor sa inteleaga regulile, procedurile companiei, modul cum trebuie sa actioneze ca sa-si atinga obiectivele de vanzari. Insa, deseori, simt ca ma lasa nervii cand Citeste mai mult..

Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..

10 tehnici de crestere a puterii de influenta

Astazi iti propun un articol aparut pe site-ul publicatiei online “Adevarul” despre cateva tehnici de comunicare verbala si non-verbala care-ti maresc puterea de convingere. (Aceste tehnici ocupa un loc de cinste in programele mele de instruire in vanzari.) Dupa ce parcurgi articolul acesta, iti recomand sa citesti apoi incet, fara graba, cu mare atentie si luandu-ti notite cu constiinciozitate urmatoarele doua lucrari: “Secretele succesului. Editie revizuita. Cum sa va faceti prieteni si Citeste mai mult..

De ce nu predau nimic despre psihologia sau tipologia clientilor

“Mircea, ce ne poti preda despre psihologia clientilor?” este o intrebare pe care o aud deseori din partea potentialilor mei clienti. Bineinteles, mirarea lor este maxima atunci cand le raspund “Nimic!”. Asa ca ulterior ma explic: #1 – Pentru realizarea unui profil psihologic corect, oameni cu facultate in acest domeniu au nevoie de zile intregi de analiza si de o deschidere totala din partea subiectului analizat. Prin urmare, cum ar putea agentii de vanzari sa poata realiza un profil Citeste mai mult..

De ce e profitabil sa nu-i dai clientului ce-ti cere direct (traducere)

de Art Sobczak Magazinul Container vinde cutii goale, printre multe alte instrumente de organizare (aproape 10.000 de articole, de fapt). Aceleasi cutii le poti lua mai ieftin de pe Amazon, din Wal-Mart sau on-line de la o companie specializata. Pretul mediu al unui articol este de 8$ si 80% dintre produsele lor au pretul sub 20$. Dar valoarea medie a unei comenzi este de aproximativ 60$. Nu e rau pentru cutii goale, umerase si alte obiecte de uz cotidian. Cum sunt in stare sa obtina Citeste mai mult..