Ce sa faci cand iti inchide telefonul in nas

In cadrul unuia dintre programele mele de instruire, am primit din partea unui cursant intrebarea ce poti face atunci cand clientul iti tranteste telefonul in nas, chiar mai inainte de a apuca sa-ti comunici afirmatia-carlig cu care reusesti sa stai de vorba cu clientii tai. Dupa care acelasi cursant mi-a spus ca a citit urmatorul raspuns pe un forum de pe Linkedin: sa suni imediat din nou ca si cum convorbirea anterioara a fost intrerupta de o defectiune tehnica si nu de catre Citeste mai mult..

6 greseli referitoare la inchiderea vanzarii

Sa inchizi vanzarea poate fi uneori la fel de dificil ca si prospectarea, mai ales atunci cand clientul nu este presat sa cumpere acum. Si cum targetul nu-l poti face decat convingand clientii sa cumpere, iata de ce este important sa stii sa eviti urmatoarele greseli referitoare la inchiderea vanzarii. Greseala #1 – Sa faci inchiderea doar o singura data, pe finalul discutiilor. In realitate, ar trebui sa „inchizi” vanzarea de mai multe ori de-a lungul procesului de vanzare. Motivele Citeste mai mult..

Cum sa-ti spui pretul ca sa-ti maximizezi castigul

3 greseli fac majoritatea reprezentantilor de vanzari care se plang ca clientii le trag preturile in jos. Sunt 3 greseli frecvente pe care s-ar putea sa le faci si tu fara sa-ti dai seama. Asadar, daca vrei sa-ti maresti castigul, comisionul sau profitul ai face bine sa tii cont de recomandarile din acest articol. Zilele trecute discutam pe Skype cu Marian, un agent de vanzari de aparate de aer conditionat din Cluj care imi este client de ceva vreme. Ma “intalnesc” cu el virtual o data pe Citeste mai mult..

Cu ce compliment mergi la sigur

Studiile spun ca toti cei care stiu sa puna in practica frumoasa arta a adresarii de complimente sunt perceputi de interlocutorii lor ca fiind intelegatori si simpatici. Si cine nu-si doreste sa fie perceput de clientii sai ca fiind intelegator, dar mai ales simpatic?!... Chiar daca pare greu la prima vedere, nu e deloc o corvoada sa gasesti si sa comunici complimente sincere. La fiecare client poti remarca ceva pentru care il poti complimenta, oricand de mic si de nesemnificativ ti s-ar Citeste mai mult..

Obligatoriu inainte de a intreba. Ce este deriva mentala?

Luati de valul dorintei de a afla cat mai rapid ce-l doare pe client, multi reprezentanti de vanzari uita sa faca un lucru esential in etapa descoperirii nevoii: sa solicite permisiunea de a intreba. Poti face acest lucru foarte simplu cu o afirmatie de genul “Dle Popescu, pana acum am ajutat sute de companii sa-si diminueze costurile legate de operatiunile de printare / copiere. Poate va putem ajuta si pe dvs. pe aceasta directie. Ca sa vedem daca putem sau nu, imi perimiteti, va rog, sa va Citeste mai mult..

Ia-ti angajamentul sa fii cel mai bun

In caz ca nu stiai, nimeni si nimic nu te poate opri dupa ce ai luat decizia de a atinge excelenta in vanzari. Totul sta in puterea si in dorinta ta de a reusi. Pentru aceasta trebuie sa fii optimist si, prin urmare, ambitios, cu vise marete. 80% dintre vanzari le realizeaza 20% dintre agentii de vanzari. Si poate ca aici vrei sa te afli si tu. Daca acum esti printre ultimii, am o veste buna: toti cei care au ajuns primii au inceput la un moment dat prin a fi cei din urma. Toti cei care acum Citeste mai mult..