5 adevaruri din vanzari deseori ignorate, de care ar trebui sa tii cont (traducere)

de Mike Brooks Stii care este lucrul frumos despre adevar? El nu se schimba. Ceea ce este astazi adevarat a fost adevarat si ieri si va fi adevarat maine, cat si la anul. Este ca in matematica: 2+2=4. Intotdeauna vei obtine 4, indiferent de ce aduni, sau oriunde aduni – in aceasta tara sau in spatiul cosmic. Si este acelasi lucru si in vanzari. Sunt anumite adevaruri in vanzari care sunt adevarate indiferent de ceea ce vinzi, unde vinzi sau cui vinzi, indiferent de starea economiei sau de Citeste mai mult..

Ce sa spui in loc de “cu noi economisiti timp / bani” (traducere)

de Art Sobczak “Cu noi economisiti bani” e o expresie care si-a pierdut sensul si valoarea pentru multi. E o replica demonetizata complet. Dar toata lumea vrea sa economiseasca bani! Oare?... Inainte de a folosi o replica similara expresiei „cu noi economisiti bani”, este important sa afli daca piata e interesata sa scada costurile. Cum? Iata cateva metode specifice. Dupa cum ii indemn pe toti, aduna informatii de la oricine si de la toti inainte de a vorbi cu factorul de Citeste mai mult..

“Si-n fond, care-i smecheria cu trainingurile astea de vanzari?”

Zilele trecute, sporovaiam cu un amic la o cafea cand, la un moment dat, ii suna telefonul. Temator sa nu rateze o oportunitate de afaceri, amicul meu raspunde si ma lasa balta, doar pentru a constata rapid ca, in loc de-un nou client, la telefon era un vanzator. Si imediat ii vine ideea sa-mi demonstreze pe viu “cat de tare” e el cand vorbeste cu un om de vanzari precum cei pe care-i instruiesc eu. Asa ca pune telefonul pe volum maxim si astfel iau parte la o ofensiva fara mila impotriva Citeste mai mult..

4 secrete ale managementului clientilor strategici (traducere)

“Nu o da in bara, McLaughlin.” Acesta este primul sfat pe care l-am primit vreodata despre managementul clientilor mari, strategici. Pentru mai bine de 30 de ani, companii de tot felul au incercat sa administreze clientii “strategici”. Perspectiva unei relatii permanente de lunga durata cu cei mai buni clienti ai nostri a sunat intotdeauna prea frumos pentru a fi adevarat. Totusi, multe companii au descifrat secretele managementului clientilor mari, ceea ce a condus la nivele fara Citeste mai mult..

Cat pierzi daca nu esti atent la ce se intampla in jurul tau (traducere)

Inca din primele mele zile de studiu a aspectelor legate de dezvoltarea personala, mantra mea a fost intotdeauna „ramai un invatacel”. La care am atasat insa o afirmatie – o strategie – ulterior: “invata ceva nou in fiecare zi”. Acea strategie a functionat si s-a manifestat in ultimii 22 de ani ai carierei mele de scriitor de carti despre vanzari si afaceri. Nu te voi plictisi cu numarul de carti sau articole pe care le-am scris, dar iti voi spune ca intreaga mea munca se bazeaza pe Citeste mai mult..

3 motive pentru care nu vinzi mai mult catre clientii existenti (traducere)

Ai cativa clienti buni. Cu toate astea, stii ca acesti clienti buni achizitioneaza pe cateva linii de business de la competitorul tau. Si asta, in ciuda faptului ca tu oferi un produs si un service mai bun dupa vanzare. Deci, care sunt motivele pentru care acei clienti nu si-au mutat acele linii de business la tine? Trei lucruri pot cauza vanzarile in stagnare pe acesti clienti, impiedicand cresterea lor: 1. Nu le-ai cerut acestor clienti clar si raspicat sa inceapa sa cumpere de la Citeste mai mult..