Cum sa adaugi noi produse la comanda obisnuita a unui revanzator

Daca lucrezi in domeniul distributiei, daca o buna parte dintre clientii tai sunt revanzatori, atunci stii cat de dificil poate fi, deseori, sa cresti comanda unui client, sa-i mai pui pe lista si alte produse decat cele solicitate. Bineinteles, trebuie sa lasam deoparte formulele populare si binecunoscute precum: „Avem ceva nou pentru dvs.!” (nu intotdeauna chiar ai ceva nou) „Nu doriti si...? Avem o promotie / o oferta pana la sfarsitul lunii.” „Ca sa-mi fac si eu targhetul pe luna Citeste mai mult..

Cum sa vinzi “dintr-un foc” catre zeci de potentiali clienti

In Evul Mediu, breslele meseriasilor din fiecare localitatea importanta puneau mana de la mana si cumparau moaste ale sfintilor. Astfel, in zilele in care erau celebrati sfintii respectivi, o mare de pelerini sosea pentru a venera marii inaintasi crestini si moastele lor. Insa, pe langa activitatile religioase, ce crezi ca mai faceau toti “turistii”? Bravo, ai ghicit, majoritatea pelerinilor (numarul acestora putea ajunge in unele situatii la zeci de mii) cumparau produsele meseriasilor. Care Citeste mai mult..

Care ar trebui sa fie obiectivele vizitelor tale la clientii existenti

Daca nu ai inca o lista clara de obiective de bifat la aproape fiecare vizita pe care o faci clientilor existenti carora le vinzi cu regularitate produsele tale, atunci de unde stii daca vizita ta a fost ori ba un succes?... Cand nu ai o astfel de lista de obiective, exista o mare probabilitate sa te duci la client doar pentru a avea de unde sa mergi mai departe. Sau de unde sa te intorci. Sigur, fiecare afacere si fiecare piata are specificul ei. Insa urmatoarea lista ar putea sa Citeste mai mult..

De ce e profitabil sa nu-i dai clientului ce-ti cere direct (traducere)

de Art Sobczak Magazinul Container vinde cutii goale, printre multe alte instrumente de organizare (aproape 10.000 de articole, de fapt). Aceleasi cutii le poti lua mai ieftin de pe Amazon, din Wal-Mart sau on-line de la o companie specializata. Pretul mediu al unui articol este de 8$ si 80% dintre produsele lor au pretul sub 20$. Dar valoarea medie a unei comenzi este de aproximativ 60$. Nu e rau pentru cutii goale, umerase si alte obiecte de uz cotidian. Cum sunt in stare sa obtina Citeste mai mult..