Ce sa faci in criza

Daca clientii tai nu si-au incetat complet activitatea, atunci e cazul sa pastrezi legatura cu ei prin toate mijloacele pe care tehnologia ti le ofera.

Si da-mi voie sa-ti prezint in continuare cateva directii de actiune ca sa marchezi profituri interesante chiar in aceste vremuri de criza, precum si imediat ce lucrurile vor reveni la normal.

#1 – Transforma-ti apelurile telefonice in apeluri video.

Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?

Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


De ce? Pentru ca peste 70% din comunicare este non-verbala, iar discutiile telefonice nu-ti permit sa vezi reactiile clientului atunci cand stai de vorba cu el si-i spui ori il intrebi ceva.

In plus, daca vrei sa-ti prezinti materialele suport (brosuri, pliante, prezentari in PowerPoint etc), intr-un apel video pe Skype sau Zoom o poti face foarte usor, pe cand in apelul telefonic e ceva mai complicat.

Pe langa aceste beneficii, studii recente au demonstrat ca apelurile video contribuie intr-o masura mai consistenta si mai rapida la castigarea increderii interlocutorului. Ceea ce nu e deloc putin lucru, stiut fiind ca increderea sta la baza oricarei relatii de business de lunga durata.

Nu in ultimul rand, trebuie mentionat faptul ca sansele sa fii inteles mai clar si intr-un timp mai scurt sunt mult marite prin apelul video.

#2 – Investeste in continutul online.

Zilele acestea toata lumea s-a mutat din offline in online. Nu ignora aceasta tendinta pentru ca te afecteaza. Asa ca ia legatura telefonica cu clientii tai si cere-le adresele de email, precum si user-ii de Facebook si Linkedin.

A sosit momentul sa acorzi atentia cuvenita retelelor de social media, website-ului propriu care mai mult ca sigur trebuie actualizat si caruia nu i-ar strica sa-i adaugi un blog, bazei de date cu adresele de email ale clientilor si potentialilor clienti si poate n-ar strica sa organizezi si tu webinarii in cadrul carora sa oferi clientilor tai informatii de valoare.

Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Si, daca e sa ma intrebi ce ar fi cel mai important din toate cele de mai sus, ti-as raspunde fara ezitare ca adresele de email ale clientilor tai sunt aur curat. Comunica, daca poti si nu sunt prea multi, personalizat cu fiecare dintre destinatari si intareste-ti astfel relatia de afaceri la care ai muncit de-a lungul timpului.

#3 – Concentreaza-te pe cimentarea relatiilor cu clientii existenti, dar nu inceta sa prospectezi prin orice mijloace.

De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...

Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Nu e un secret pentru nimeni ca in aceste vremuri de criza e greu pentru toata lumea. De aceea, pe clientii existenti poate ar fi mai indicat sa-i intrebi ce mai fac si cum se descurca in aceasta perioada. Sunt sanse mari sa aprecieze faptul ca nu i-ai sunat sa le vinzi ceva si, daca vor dori sa-ti dea o comanda, cu siguranta stiu cum trebuie sa o faca.

In ceea ce priveste atragerea de noi clienti, iata o activitate pe care e musai sa o faci pentru ca multi clienti au disparut din portoliu si ei trebuie inlocuiti cu altii. Fa rost de o baza de date cu contactele noilor clienti, construieste-ti un speach imbatabil si fii cel mai bun prieten cu telefonul si e-mailul cel putin 2 ore pe zi in eforturile tale de atragere de noi clienti.

Pune in aplicare cele de mai sus in zilele acestea dificile ca sa-ti maresti sansele ca, atunci cand lucrurile vor reveni la normal ori poate chiar mai devreme, vanzarile sa-ti mearga din plin.

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.