Cum poate un curs de vanzari sa creasca rezultatele echipei dvs.

In urma a numeroase cursuri de vanzari in care am fost implicat, sustin cu tarie ca un bun training de vanzari poate imbunatati cifrele afacerii dvs. atunci cand vine cu raspunsuri realiste si exercitii practice pentru solutionarea urmatoarelor probleme frecvent intalnite:

Probleme  la abordarea noilor
clienti de catre agentii de vanzari

● Atunci cand isi abordeaza telefonic noii clienti, oamenii de vanzari fara un curs de vanzari au o rata mica de reusita pentru ca utilizeaza formule gen “vreau sa va prezint oferta noastra de servicii si produse”, “haideti sa vedem daca putem colabora impreuna” sau alte variatii pe aceleasi teme. Prin urmare, in peste 95% din cazuri, raspunsurile rapide ale posibililor noilor clienti sunt “avem deja”, “suntem super multumiti cu cine lucram acum”, “nu avem buget”, “nu ne intereseaza” si tot asa.

Probleme in castigarea rapida a increderii
potentialului client de catre agentii de vanzari

● In interactiunile cu clientul, prin simpla lor prezenta, prin limbajul non-verbal, precum si prin cuvintele utilizate, oamenii de vanzari fara cursuri de vanzari si de comunicare ii amplifica clientului suspiciunile si neincrederea, aspecte ce nu pot decat sa ingreuneze finalizarea procesului de vanzare.

Doriti sa discutam despre un curs de vanzari dedicat echipei dvs.? Completati atunci chiar acum acest simplu formular!

Probleme in comunicarea eficienta
client – agent de vanzari

● Oamenii de vanzari neinstruiti (si care nu au facut cursuri de vanzari) discuta deseori in contradictoriu cu clientii si nu stiu cum sa evite o astfel de discutie cu un client care face o afirmatie ce ii diminueaza sansele de a vinde (gen “concurenta ta e mai buna din acest punct de vedere”).

● Nu sunt constienti de acele elemente conversationale care ii ajuta sa relationeze mai usor cu noii clienti si sa-i determine pe clienti sa se simta bine, relaxati si confortabili in compania agentului de vanzari.

● Oamenii de vanzari vorbesc mult, intreaba putin si fac presupuneri “pe banda rulanta” pentru ca nu constientizeaza importanta intrebarilor, nu stiu cum si cand sa le formuleze pentru a primi raspunsurile dorite, se tem ca daca intreaba prea mult clientul se supara si pleaca la concurenta.

Probleme in discutiile despre
concurenta agentului de vanzari

● Apropo de concurenta, deseori oamenii de vanzari se feresc sa vorbeasca despre concurenta lor iar, daca subiectul este deschis de client, nu stiu cum sa-l abordeze astfel incat sa-si mareasca sansele de a vinde. Ei nu sunt constienti ca existenta concurentei este o realitate de care orice om de vanzari trebuie sa tina obligatoriu cont. Iar cine nu stie sa poarte o conversatie eleganta despre dezavantajele concurentei sale, are sanse reduse sa vanda si sa-si scoata in evidenta avantajele sale. Mai ales atunci cand clientul compara “mere cu cirese” sau atunci cand concurenta este mult mai bine prezenta in piata.

● Iau de bun tot ce zice clientul, nu verifica adevarul afirmatiilor sale (spre ex. atunci cand clientul comunica avantajele oferite de concurenta vanzatorului) si se lasa intimidati de insistentele acestuia atunci cand vine vorba de negociere si de pret.

Vreti sa facem un training de vanzari adaptat la activitatea echipei dvs.? Transmiteti-mi acum datele dvs. de contact prin intermediul acestui simplu formular!

Probleme generate de clientii-problema

● Se lasa afectati de comportamentele clientilor – problema (gen mereu nemultumit, intotdeauna irascibil, atoatestiutor etc) si nu stiu cum sa le faca fata cu eleganta si profesionalism fara sa se enerveze, fara sa le aloce prea mult timp si cu ochii mereu pe profitabilitatea actiunilor lor.

Probleme legate de derularea si
finalizarea procesului de vanzare

● Nu stiu sa urmareasca eficient un client, sa stabileasca cu exactitate care sunt pasii urmatori pentru finalizarea vanzarii ori sa constientizeze rapid cand e cazul sa se retraga si cand sa se dedice unei alte posibile tranzactii. Mai mult, incearca, uneori chiar mult prea devreme, tot felul de tehnici de finalizare a vanzarii care nu fac decat sa-l agaseze si sa-l streseze pe client.

Si lista problemelor echipei de vanzari ce pot fi tratate in cadrul unui curs de vanzari ar putea continua…

Imbunatatiti-va vanzarile incepand acum!

Haideti sa gandim impreuna un curs de vanzari pentru echipa dvs.! Altii au avut deja incredere in mine, acum e randul dvs.

Transmiteti-mi chiar acum datele dvs. de contact pentru a avea cat de curand o discutie despre cum sa crestem rezultatele echipei dvs. de vanzari.

Cu multumiri,

Mircea Enescu

training vanzari

Comentarii

  1. Va rog sa-mi trimiteti pe email mai multe detalii legate de cursul de vanzari: durata, pret, locatie, numar de participanti etc. Va multumesc!

  2. Mircea Enescu spune

    Tu crezi ca trainingurile de vanzari merita efortul si investitia?

    • Gabriela spune

      Cu siguranta! Sunt atatea lucruri interesante pe care le poti invata in urma unui curs specializat. Multora li se pare o cheltuiala enorma si inutila dar, dupa un curs reusit si adaptat la nevoile tale, poti sa ajungi la performante nebanuite inainte. Recomand!

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.