Training vanzari: Cum sa-ti convingi managerul sa te trimita la un training de vanzari

Acum? La training?...

Acum? La training?…

Strategii verificate, aflate de la cei care au avut succes procedand asa

Daca intr-adevar iti doresti sa te dezvolti profesional, atunci te rog sa-mi dai voie sa-ti explic cum poti sa-ti convingi usor managerul sa-ti “sponsorizeze” participarea ta la cursuri de vanzari.

Da, traim intr-o societate unde smecheria, pilele, hotia, spaga si multe alte “scurtaturi” functioneaza! Daca poti sa te integrezi si poti sa functionezi intr-un astfel de sistem, atunci nu ai nevoie de carte, nu ai nevoie de studii si nici nu ai nevoie de cursuri de vanzari.

Cum ar arata cifrele afacerii tale daca reprezentantii tai de vanzari ar da reduceri de pret mai rar si mai mici?

Oare ar fi interesant sa stie cum sa vanda solutii mai scumpe (si cu beneficii mai multe) clientilor cu “dare de mana” care, in prezent, vin si cer “ceva ieftin”?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Insa daca vrei ca niciodata sa nu depinzi de nimeni de pe planeta aceasta (Slava Domnului ca suntem in Uniunea Europeana si libera circulatie chiar e libera), daca vrei sa cazi in picioare indiferent ce ti s-ar intampla, atunci asculta-ma aici cu atentie: invata, invata si iar invata!

Lenin e cel caruia ii este atribuit acest citat celebru, insa ar fi fost si mai inspirat daca si-ar fi completat recomandarea cu “invata o meserie care se cauta mereu pe piata muncii”!
Daca stii o meserie de care este nevoie in orice societate, in orice vremuri, in orice tara, atunci, cu siguranta, poti fi linistit! Iar o astfel de meserie este cea de om de vanzari.

In ziua in care ai deprins tehnica si arta acestei profesii, poti spune ca esti un om liber si asigurat: pur si simplu, pentru ca de oameni buni de vanzari a fost nevoie, este nevoie si va fi intotdeauna nevoie oriunde pe lumea asta.

Ce trebuie insa sa faci pentru asta?

1. Citeste! Du-te in librarii si investeste in carti care iti trezesc interesul dupa ce le-ai citit cuprinsul si cel putin trei – patru pagini chiar acolo in librarie. Citeste doua – trei pagini pe zi si in zece ani o sa “dai gata” o biblioteca intreaga.

2. Studiaza actiunile si comportamentul celor cu care interactionezi si reusesc sa te convinga de una sau de alta! Insa fara ca mai apoi sa fii dezamagit de faptul ca i-ai intalnit. Aici poate fi vorba de managerii tai, de colegii tai, de partenerii de drumetie, de clienti. Da, eu am invatat foarte multe de la managerii pe care i-am avut de-a lungul timpului, de la colegi, precum si de la clientii cu functii importante carora ma duceam sa le vand!

Observa cu atentie cum vorbesc, cum pun problema, ce intrebari iti adreseaza, ce argumente utilizeaza, cum si cata presiune pun si tot asa. Viata este cel mai bun profesor, insa din pacate actioneaza lent si de multe ori foarte de scump!

3. Vino la cursuri de vanzari ca sa dobandesti rapid multe informatii intr-un interval scurt de timp, ca sa vezi in trainer un model de urmat si ca sa te convingi de diferenta majora intre a citi singur si a ti se explica de catre cineva cu experienta!

Da, stiu ca te gandesti ca poate sunt un trainer de vanzari caruia ii place sa se auda vorbind si turuie in fata cursantilor “ca televizorul” incat ti-e foarte greu sa stai treaz pe parcursul zilei de curs, ca poate sunt un trainer care vorbesc “pe langa” si doar din carti, ori ca poate sunt un trainer care incearca sa-ti explice de la inaltimea vastelor sale cunostinte ca “mai ai inca multe de invatat si de aceea acum nu intelegi” si tot asa…

STOP: eu ofer dintotdeauna si oricui, fara niciun fel de conditii sau clauze ascunse, garantia returnarii integrale a investitiei in training daca nu exista o satisfactie de 100% chiar si numai dupa prima zi de curs!

Te-ai saturat sa-ti vezi oamenii de vanzari pierzandu-se zilnic facand multe vanzari slab profitabile cu clienti multi si cu bugete reduse? Ai vrea sa-i vezi cum isi fac timp pentru a lucra si castiga proiecte mai mari, cu un grad sporit de profitabilitate?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


De ce sa mergi la cursuri de vanzari?

Lucrezi in vanzari. Iti castigi existenta cautand si convingand oamenii sa cumpere. Atunci poate ca ar fi bine sa vii macar o data pe an la un curs de vanzari ca sa:

• gasesti raspunsuri clare la intrebarile tale de tip “oare am procedat bine in situatia asta?”, “unde am gresit oare in relatia cu acest client?”, “are clientul o problema sau am eu o problema?” si tot asa;

• capeti o mai mare incredere in tine si in ceea ce faci pentru ca dupa curs vei sti mult mai clar ce si cum trebuie sa actionezi;

• te incarci de energie si de entuziasm, diminuand in acelasi timp nivelul stresului atat de prezent in viata unui om de vanzari!

Dar de unde bani pentru curs?

Of, bani, bani si iar bani… Eterna problema… Bani exista! Atat timp cat esti platit pentru ceea ce faci, garantat exista bani.

Numai ca managerul tau s-ar putea sa nu aibe timp sa caute cursuri de vanzari si sa verifice in ce masura ti se potrivesc. Pe langa acestea, poate ca nu stie daca vrei cu adevarat sau nu sa participi la un astfel de curs.

De aceea trebuie sa-l ajuti si sa-i oferi dovezi ca te intereseaza sa devii un om de vanzari cat mai bun.

Cum iti poti convinge managerul sa te trimita la un curs de vanzari

1. Roaga-l sa-ti spuna parerea sa despre ce spun autorii cartilor despre vanzari pe care le citesti.

Ii demonstrezi astfel ca citesti, iar apoi afli de la cineva cu experienta care sunt diferentele dintre teorie si practica.

2. Cere-i cat mai des parerea vizavi de situatiile de vanzari cu care te confrunti.

Ii arati astfel o data in plus ca vrei sa afli cat mai multe si sa inveti continuu.

3. Solicita sa vii la un curs de vanzari drept recompensa pentru rezultatele tale ori pentru loialitatea ta fata de firma.

Sau recunoaste ca nu intentionezi sa pleci din firma in urmatoarele 6, 9 sau 12 luni si, in acest mod, tot ce vei invata la curs se va reflecta in profitul firmei pentru care lucrezi acum.

4. Ofera-te sa platesti tu din salariul tau o parte din contravaloarea cursului de vanzari.

Acesta este, de departe, cel mai puternic argument! Pentru ca procedand asa arati clar si fara echivoc ca esti dispus sa investesti chiar tu personal in imbunatatirea activitatii firmei in cadrul careia lucrezi.

Cat de mare trebuie sa fie aceasta investitie in participarea ta la curs? Din experienta celor care au venit pana acum la cursurile mele, am aflat ca ei au contribuit cu aprox. 10% si 50%, diferenta fiind acoperita de firma lor angajatoare.

Asa ca acum stii ce trebuie sa faci pentru a veni la oricare dintre cursurile mele de vanzari fara sa suporti integral contravaloarea lor! Iti sugerez sa pornesti negocierile oferindu-te sa suporti 10% din valoarea cursului si facand promisiunea ca mai stai in firma cel putin 6 luni.

—//—

Esti administratorul unei firme ori managerul unei echipe de vanzari din Bucuresti sau din tara si vrei, in 2 – 3 zile, sa le “deschidem ochii” oamenilor tai cu privire la ce inseamna sa vinzi? In ce consta orice proces de vanzare, de ce sunt refuzati de clienti si cum ar trebui sa procedeze pentru a-si imbunatati rezultatele?

De ce oare partenerii tai externi de afaceri isi trimit periodic oamenii de vanzari la cursuri?...

Oare pentru ca agentii de vanzari instruiti inchid mai rapid o tranzactie, stiu sa vanda mai mult unui client, au abilitatile necesare identificarii corecte si rapide a potentialului unui client ca sa nu-si piarda timpul inutil?

Descopera si tu aproape toate problemele ce pot fi rezolvate intr-un program de training pentru reprezentantii de vanzari! Click aici chiar acum!


Atunci te rog sa ma chemi pentru un curs de vanzari dedicat exclusiv echipei tale!

Daca la finalul primei zile de training 80% dintre cursanti sunt nemultumiti de valoarea informatiilor practice descoperite in curs, eu ma retrag fara nicio pretentie financiara ori de alta natura. Mai exact, daca nu esti multumit, nu platesti!

Facem, asadar, un training impreuna?

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.