Clientii sunt mai intai oameni si abia apoi clienti

In general, ne privim clientii doar din perspectiva functiei pe care acestia o au de cumparatori potentiali si uitam de natura lor umana. Concentrati pe tranzactie, clientii nostri sunt doar “directori tehnici”, “responsabili cu achizitiile”, “directori generali”, nicidecum niste oameni cu nevoi si sentimente. Pe de alta parte, de fiecare data cand punem natura umana pe primul loc, capacitatea de a stabili relatii amiabile si profitabile creste exponential. Pentru ca acest lucru sa se Citeste mai mult..

2 motive sa zambesti cand vinzi

Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..

3 principii simple ca sa vinzi mai mult

Te gandesti ca tehnicile de vanzari de succes sunt complicate si secrete? Nimic mai fals. Iata in continuare 3 dintre ele care te pot ajuta in mod consistent sa vinzi mai mult. #1 - Fa-i pe clienti sa se simta importanti in prezenta ta. Oare exista cineva care sa nu-si doreasca sa se simta important? Studiile intreprinse in acest sens au demonstrat ca dorinta de a te simti important este cel mai puternic imbold constant al omului. Aceasta dorinta ii determina pe oameni sa imbrace haine de Citeste mai mult..

5 recomandari ca sa adresezi intrebari mai bune

Abilitatea de a adresa intrebarile potrivite poate influenta mult calitatea derularii procesului de vanzare. De ce? Nu exista alta varianta in afara intrebarilor pentru a-l determina pe client sa ne furnizeze informatiile de care avem nevoie pentru: * evaluarea sanselor noastre de vanzare si * furnizarea celei mai potrivite solutii pentru fiecare client in parte. Din pacate, nimeni nu ne invata cum sa formulam si sa adresam intrebarile corecte. De aceea, trebuie sa ni le construim Citeste mai mult..

Stii sa eviti munca in zadar in vanzari?

Si eu, la fel ca orice reprezentant de vanzari, desfasor activitati de prospectare in vederea vanzarii programelor mele de instruire. Dupa cum cred ca-ti poti imagina, succesele sunt mai putine decat refuzurile. Pur si simplu, pentru ca asa e in vanzari. Asadar, atunci cand am obtinut o intalnire cu directorul de HR si cu directorul de vanzari ai unei mari companii X eram in al noualea cer si am privit aceasta reusita ca pe o mare victorie. Din pacate insa, ma inselam. Dar hai sa vedem Citeste mai mult..

Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..