4 cai de „a-i intra clientului pe sub piele”

Cred ca nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca oamenii iau decizii emotionale pe care ulterior le explica rational. Aceasta realitate implica faptul ca: clientii stau de vorba cu oamenii de vanzari care le sunt pe plac, clientii dezvaluie informatii doar oamenilor de vanzari care ii cuceresc (si) emotional, clientii cumpara si dezvolta relatii durabile cu agentii placuti la vorba si la vedere. Iata de ce e important sa stim cum sa-i intram clientului pe sub piele prin 4 Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la 10 tehnici de negociere mai putin oneste

Uneori, cumparatorii profesionisti apeleaza la tehnici de negociere care-i avantajeaza in detrimentul si pe spatele vanzatorilor. Asadar, degeaba stii tu cum sa negociezi mergand pe principiul win-win daca celalalt nu respecta acest principiu. Prin urmare, iata cum sa raspunzi si sa te comporti atunci cand un cumparator vrea sa profite mai mult aplicand urmatoarele tehnici: # Tehnica 1 – “Daca tu nu accepti aceste conditii, competitorul tau o va face si voi semna contractul cu Citeste mai mult..

Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

9 recomandari cand ai de-a face cu un client suparat sau dificil

Nimeni nu-si doreste sa interactioneze cu un client suparat sau dificil. In astfel de situatii, majoritatea dintre noi ne simtim neplacut si stresati. In plus, un incident urat ne poate distruge intreaga zi. Sau, mai rau, poate conduce la pierderea clientului. Iata deci, in continuare, cateva recomandari care sa te ajute in astfel de situatii pentru a le face fata cu succes: #1 - N-o lua personal, daca nu e vina ta directa. In cele mai dese cazuri, clientul nu este suparat pe tine, ci Citeste mai mult..

Cum sa separi rapid o obiectie falsa de una adevarata

Tehnicile de vanzari simple sunt deseori si cele mai eficiente. Am ascultat la un moment dat o discutie dintre un vanzator si un client care avea o obiectie fata de propunerea vanzatorului. Numai ca vocea clientului era pe jumatate, iar cuvintele sale nu se prea legau. Prin urmare, omul de vanzari a replicat rapid si politicos astfel: „Vreti, va rog, sa mai repetati o data ceea ce tocmai mi–ati spus?” Si clientul a inceput sa se balbaie si mai tare, sa-si dreaga vocea si sa-si caute Citeste mai mult..

Ce cuvinte des utilizate ii incurca pe agentii de vanzari

Fiecare dintre noi are limitele sale, inclusiv in zona cunostintelor pe care le are. Asadar, e normal sa folosim expresii precum: “Din ce imi aduc eu aminte...” “Sper sa nu ma insel cand spun ca...” “Poate ca...” “Mi se pare ca...” “Cred ca...” “Presupun ca...” si lista aceasta poate continua. Daca in viata de zi cu zi e normal sa avem un astfel de discurs si nimeni nu se supara, in vanzari acest limbaj este total contraindicat. Dintr-un motiv foarte simplu: expresiile de Citeste mai mult..