Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

9 recomandari cand ai de-a face cu un client suparat sau dificil

Nimeni nu-si doreste sa interactioneze cu un client suparat sau dificil. In astfel de situatii, majoritatea dintre noi ne simtim neplacut si stresati. In plus, un incident urat ne poate distruge intreaga zi. Sau, mai rau, poate conduce la pierderea clientului. Iata deci, in continuare, cateva recomandari care sa te ajute in astfel de situatii pentru a le face fata cu succes: #1 - N-o lua personal, daca nu e vina ta directa. In cele mai dese cazuri, clientul nu este suparat pe tine, ci Citeste mai mult..

O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

Cum ne auto sabotam frecvent, franandu-ne astfel propria dezvoltare

Victor este un bun inginer care a ajuns intamplator (ca multi altii) in vanzari. Ii place profesia sa si are rezultate frumoase in relatiile cu clientii sai. Insa vrea mai mult. Asa ca este mereu in cautarea raspunsurilor la intrebarea de ce unele vanzari ii reusesc, iar altele nu. Bineinteles, a depasit de multi ani etapa in care explicatiile sale nu aveau nici o legatura cu nereusitele sale. (Pentru ca, nu-i asa?, cand iti reuseste o vanzare, singurul “vinovat” esti tu!:)) Mai exact, daca Citeste mai mult..

Ce e musai sa ceri clientilor ca sa ai cu-adevarat succes in vanzari

Ni se intampla des sa avem nevoie de ceva de la cineva. Rareori, insa, avem curajul sa dam glas cererilor noastre. De ce tinem doar pentru noi cererea noastra, luand decizia de a o amana sau de a renunta cu totul la ea?... Si ma refer aici la lucruri simple. De exemplu sa ceri unora care stau la coada sa te bagi in fata atunci cand chiar te grabesti. Sa ceri unui medic sa se uite cu mai multa atentie la tine. Sa ceri unui vecin pentru cateva ore locul de parcare si tot asa... Teama de a fi Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..