De ce nu stii sa vinzi chiar daca citesti totul despre vanzari

(Traducere a articolului “Are You Failing Because You Fail to Persist?” de Paul McCord.) De-a lungul anilor am vorbit catorva mii de vanzatori care doreau sa isi schimbe comportamentul, carierele si vietile. Exista anumite trasaturi care par a fi in comune unui numar mare de vanzatori cu care vorbesc – au tendinta de a fi dezorganizati; majoritatea pun sub semnul intrebarii capacitatea lor de a se ridica la standardele pe care si le-au stabilit ei insisi; aproape fiecare nu au nici cea mai Citeste mai mult..

Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)

(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la „as vrea sa ma mai gandesc la asta“

(Fragment din cartea “Cartea despre vanzari - Curs intensiv. Cum sa stapanesti arta de a vinde” de Tom Hopkins.) Probabil ca exista un tip care merge peste tot tinand seminarii despre cum sa amani decizia de cumparare (si despre obiectii in vanzari), deoarece toti potentialii clienti cunosc aceasta tehnica. „Am sa ma mai gandesc la asta.“ „Noaptea este un sfetnic bun.“ „Nu ne grabim niciodata.“ „Lasati-ne sa meditam la lucrul acesta.“ „Lasati aici materialele si le vom analiza Citeste mai mult..

Vanzari B2B: 7 reguli ca sa construiesti puternice relatii interumane (partea a III-a, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 4. Lasa o amintire favorabila Incearca sa inchei fiecare interactiune pe care o ai cu un client intr-o nota pozitiva. Si asta inseamna, in general, sa termini intalnirea cu un fel de intelegere. Cand iti setezi acest lucru nu este dificil de facut. De exemplu, un client te poate suna cu o problema legata de o comanda intarziata. Ii spui ca o sa verifici si Citeste mai mult..

Vânzări B2B: 7 reguli ca să construieşti puternice relaţii interumane (partea II, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 2. Relatia pe termen lung este intotdeauna mai importanta decat vanzarea pe termen scurt. Destul de simplu. Dar, precum cele mai simple si elementare reguli, o incalcam des. Tatal meu a fost un vanzator. In mod interesant, el a fost un vanzator pentru un distribuitor. Imi aduc aminte, copil fiind, aveam 8 sau 10 ani ce mi-a spus tata dupa o intalnire de Citeste mai mult..

Vanzari B2B: 7 reguli ca sa construiesti puternice relatii interumane (partea I, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) Mai mult decat orice alt tip de vanzare, vanzatorii B2B si, in special, cei din distributie trebuie sa fie priceputi la construirea relatiilor interumane. Vezi clientii mult mai des si pentru perioade mai lungi de timp decat oricare alt tip de reprezentant de vanzari. Asta inseamna ca trebuie sa construiesti relatii care iti asigura un avantaj competitiv Citeste mai mult..