5 recomandari ca sa castigi increderea clientilor

Multe lucruri s-au schimbat de-a lungul timpului in vanzari, insa unele au ramas la fel. Spre exemplu, castigarea increderii clientului a fost importanta acum 50 de ani si este importanta si acum. Cand clientul are incredere in omul de vanzari atunci clientul il asculta, se lasa pe mainile lui, ii ofera informatii greu accesibile si petrece timp cu acesta. Increderea este critica pentru succesul in vanzari. Dar in zilele noastre cumparatorii sunt mai aglomerati ca niciodata si, in acelasi Citeste mai mult..

2 motive sa zambesti cand vinzi

Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..

3 principii simple ca sa vinzi mai mult

Te gandesti ca tehnicile de vanzari de succes sunt complicate si secrete? Nimic mai fals. Iata in continuare 3 dintre ele care te pot ajuta in mod consistent sa vinzi mai mult. #1 - Fa-i pe clienti sa se simta importanti in prezenta ta. Oare exista cineva care sa nu-si doreasca sa se simta important? Studiile intreprinse in acest sens au demonstrat ca dorinta de a te simti important este cel mai puternic imbold constant al omului. Aceasta dorinta ii determina pe oameni sa imbrace haine de Citeste mai mult..

Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..

O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

Cum poti gresi cand “te duci sa-i vinzi ceva” unui client

“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..