Cum poti gresi cand “te duci sa-i vinzi ceva” unui client

“- Sa traiti, dle Popescu, ce mai faceti?” “- Bine, multumesc, la treaba. Dvs ce mai faceti?” “- Si eu bine, multumesc! Am venit cu ceva bun pentru dvs. care stiu ca va trebuie de ani de zile! O sa va faceti munca mai repede si veti economisi garantat mult timp, multi bani si multi nervi.” “- I-auzi!... Nemaipomenit! ” “- Este ceva cu un raport pret – calitate excelent. O sa va mirati cum v-ati descurcat pana acum fara el.” Dupa care agentul de vanzari isi spune “poezia” pe care Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..

Cand iti instruiesti echipa, 8 recomandari ca sa nu ridici tonul ori sa te certi

“Mi-e imposibil sa inteleg, Mircea, cum poti sa-ti castigi existenta tinand cursuri, mai ales oamenilor de vanzari. Ca manager al unei echipe de 7 reprezentanti de vanzari, tin sedinte de instruire periodic si, aproape de fiecare data, imi ies peri albi in timpul acestor intalniri. Nu ma cert mereu atunci cand cei din echipa mea nu vor sa inteleaga regulile, procedurile companiei, modul cum trebuie sa actioneze ca sa-si atinga obiectivele de vanzari. Insa, deseori, simt ca ma lasa nervii cand Citeste mai mult..

Cum sa transmiti clientului informatii fara sa pari agresiv

Am tot vorbit despre importanta ascultarii in vanzari. Despre faptul ca un om bun de vanzari nu trebuie sa fie bun de gura, ci un excelent constructor de relatii si un furnizor de dovezi cu care sa-si sustina afirmatiile. Pe de alta parte insa, este binestiut faptul ca majoritatea clientilor habar nu au despre multe informatii-cheie legate de serviciile si produsele pe care le comercializezi. Dar sa incepi sa vorbesti pur si simplu despre ele, nu prea te ajuta. Deoarece clientul nu si-a Citeste mai mult..

Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..

8 semne ca e mai bine sa renunti decat sa continui cu un client

Te-ai straduit sa ajungi la un client. Nu ti-a fost usor sa-l determini sa-ti acorde atentia si timpul sau. L-ai vazut ca e interesat de propunerile tale o buna bucata de vreme, insa... in ultima perioada, ceva nu mai merge... E greu sa renunti la ceva in care te-ai implicat. Insa daca remarci semnalele enumerate mai jos, sunt sanse mari sa muncesti in zadar pentru respectivul client: # 1 – In loc de informatii clare, concrete, care sa te ajute sa avansezi, ai inceput sa primesti scuze de Citeste mai mult..