Ce ignora agentii de vanzari lipsiti de credibilitate, 6 recomandari ca sa nu fii ca ei

(Articol scris in timpul alegerilor locale din iunie 2012.) Orb si surd poti sa fii si tot ti-ar fi imposibil sa nu observi campania electorala pentru alegerile locale. Noi, oamenii si agentii de vanzatori, avem multe de invatat din modul in care se prezinta politicienii in fata alegatorilor. Din pacate multe rele si foarte putine lucruri bune. Dupa cum cred ca stii deja, vanzatorii si politicenii se afla cam la acelasi nivel de incredere. Un nivel foarte scazut de incredere, Citeste mai mult..

Care este piata-tinta cea mai dispusa sa cumpere ce vinzi? 3 recomandari ca sa-ti cresti imediat eficienta

Aud destul de des replica “tinand cont de criza asta cu care ne confruntam, noi alocam timp fiecarui client cu care reusim sa stam de vorba, chiar daca multi dintre ei, ulterior, nu cumpara”. Asa ca tot la fel de des raspund cu urmatoarea intrebare: “daca aloci timp clientilor care nu cumpara, cand mai timp sa te ocupi de clientii care sunt cel mai dispusi sa cumpere?”. Risipa de resurse pe non-clienti cu speranta ca poate, la un moment dat acestia vor cumpara e o situatie atat de prezenta Citeste mai mult..

3 pasi ca sa-ti transformi clientii suspecti in clienti prospecti profitabili

Iata cei trei pasi prin care orice vanzator trebuie sa treaca un potential client din stadiul de suspect (ai foarte putine informatii despre el, insa te gandesti ca ar putea fi un bun client), in stadiul de prospect (te-ai intalnit / ai stat de vorba cu el si ti-a dezvaluit o serie de informatii despre nevoile sale, despre bugetul pe care-l are la dispozitie, despre procesul decizional din interiorul organizatiei sale etc). 1. Verifica daca suspectii au caracteristicile ce ii califica pentru Citeste mai mult..