Ce sa faci cand se schimba persoana de contact a clientului

A sosit timpul sa iei legatura cu Iulian de la clientul X pentru o noua comanda si formezi numarul lui de telefon. Surpriza insa! Din pacate, la celalalt capat al firului nu iti mai raspunde Iulian, ci un nou angajat, Mihai. Asa ca, dintr-odata, toate planurile tale sunt date peste cap din moment ce nu te asteptai ca Iulian sa nu mai lucreze la clientul tau. Ti s-a intamplat sa fii in situatia asta? Iata ce trebuie sa faci pentru a pastra si poate chiar creste acest client. #1 - Realitate Citeste mai mult..

Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..

De ce esti refuzat cand abordezi noi clienti

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..

Cum sa vinzi clientilor cu multi factori de decizie

Daca ar fi sa facem un clasament al dificultatilor in vanzari, vanzarea catre clientii cu multi factori de decizie ar ocupa un loc fruntas. De ce? Pentru ca, de multe ori, te intalnesti cu cineva din cadrul unei mari organizatii, livrezi demo-uri si intocmesti o oferta personalizata, raspunzi la toate intrebarile clientului si ai impresia ca te afli pe drumul cel bun. Dupa care revii cu emailuri si telefoane cu speranta ca vei incheia vanzarea. Si in tot acest timp te ingrijorezi cu Citeste mai mult..

O metoda inedita si simpla ca sa-ti atingi mai des obiectivele importante si realiste

Fiecare zi este plina de fleacuri care au marele talent de a ne umple tot timpul. Iar seara, cand punem capul pe perna si facem o scurta rememorare, observam ca am lucrat foarte putin (sau chiar deloc) la marile noastre obiective : # - sa abordam acel nou client mare si important; # - sa slabim 8 kilograme; # - sa citim 3 pagini zilnic dintr-o carte de specialitate; # - sa exersam tehnicile care ne ajuta sa nu ne mai enervam pentru orice fleac; # - sa petrecem cel putin o ora Citeste mai mult..

Ai o echipa de vanzari reticenta fata de apelurile telefonice de prospectare „la rece”?

Daca au de ales intre a initia apeluri telefonice de prospectare "la rece"  si orice alta activitate, peste 90% dintre agentii de vanzari aleg altceva. Acesta este rezultatul a numeroase studii intreprinse la nivel global pe acest subiect. Aceasta este realitatea si daca te uiti in jurul tau, nu-i asa?!... :) Principala explicatie a acestei stari de fapt o reprezinta dorinta agentilor de vanzari de a nu fi perceputi ca fiind agresivi ori lipsiti de bun simt. In plus, confruntati cu o rata Citeste mai mult..