O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

Cum ne auto sabotam frecvent, franandu-ne astfel propria dezvoltare

Victor este un bun inginer care a ajuns intamplator (ca multi altii) in vanzari. Ii place profesia sa si are rezultate frumoase in relatiile cu clientii sai. Insa vrea mai mult. Asa ca este mereu in cautarea raspunsurilor la intrebarea de ce unele vanzari ii reusesc, iar altele nu. Bineinteles, a depasit de multi ani etapa in care explicatiile sale nu aveau nici o legatura cu nereusitele sale. (Pentru ca, nu-i asa?, cand iti reuseste o vanzare, singurul “vinovat” esti tu!:)) Mai exact, daca Citeste mai mult..

10 motive reale de refuz ascunse in spatele afirmatiei “esti scump”

Agentul de vanzari intra sigur pe el in magazinul potentialului client si, cu incredere in glas, ii spune omului de vanzari de la tejghea ca vrea sa stea de vorba cu patronul. In legatura cu o promotie care expira curand la produsul X. Nici nu apare bine patronul din spatele magazinului si agentul de vanzari “il ia in primire” cu un aer familiar: “- Buna ziua! Eram in trecere pe aici, am remarcat magazinul dvs. foarte dichisit, bine pus la punct, si mi-am zis ca nu pot sa nu va spun si Citeste mai mult..

Ce sa faci inainte de a-i spune clientului adevarul “verde in fata”

Nu, nu mi-am schimbat principiile si clientului trebuie sa-i spui adevarul, doar adevarul si tot adevarul. Cu o singura mentiune: daca isi doreste clientul sa afle adevarul! Multi agenti de vanzari se napustesc asupra clientului atunci cand observa ca acesta procedeaza gresit: “asta nu e bine!”, “doamne, cum puteti face asta?!”, “dar gresiti actionand astfel” si tot asa. Din politete si/sau de nevoie (atunci cand ai un singur furnizor cu care lucrezi, iar furnizorul tau are un singur Citeste mai mult..

5 pasi ca sa obtii intalniri cu oameni la care este foarte greu de ajuns

Daca atragerea noilor clienti este una dintre preocuparile tale lunare, atunci cred ca ar fi interesant sa afli ce poti face ca sa reusesti totusi sa te intalnesti cu (aproape) toti cei care sunt de negasit: ba sunt in concediu, ba intr-o delegatie, ba intr-o sedinta si tot asa. Raspunsul e foarte simplu si l-am gasit mentionat in nenumarate surse autorizate de informatii dedicate profesionistilor din vanzari: ofera gratuit ceva de valoare. Ofera gratuit ceva de valoare si cei care acum Citeste mai mult..

Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..