Cand sa-i spui clientului pretul a ceea ce vinzi

In general, in randul celor implicati in vanzari, exista o lunga si fara de sfarsit dezbatere cu privire la momentul in care trebuie sa-i comunici clientului pretul, chiar si numai un pret orientativ orientativ. Unii sustin cu infocare ca pretul trebuie dezvaluit doar dupa ce clientul a inteles valoarea a ceea ce vinzi. Indiferent cat ar dura si cat efort ar necesita acest lucru din partea reprezentantului de vanzari. Altii ca sustin ca nici macar atunci, pentru ca te poti insela (sau te Citeste mai mult..

10 tehnici de crestere a puterii de influenta

Astazi iti propun un articol aparut pe site-ul publicatiei online “Adevarul” despre cateva tehnici de comunicare verbala si non-verbala care-ti maresc puterea de convingere. (Aceste tehnici ocupa un loc de cinste in programele mele de instruire in vanzari.) Dupa ce parcurgi articolul acesta, iti recomand sa citesti apoi incet, fara graba, cu mare atentie si luandu-ti notite cu constiinciozitate urmatoarele doua lucrari: “Secretele succesului. Editie revizuita. Cum sa va faceti prieteni si Citeste mai mult..

8 semne ca e mai bine sa renunti decat sa continui cu un client

Te-ai straduit sa ajungi la un client. Nu ti-a fost usor sa-l determini sa-ti acorde atentia si timpul sau. L-ai vazut ca e interesat de propunerile tale o buna bucata de vreme, insa... in ultima perioada, ceva nu mai merge... E greu sa renunti la ceva in care te-ai implicat. Insa daca remarci semnalele enumerate mai jos, sunt sanse mari sa muncesti in zadar pentru respectivul client: # 1 – In loc de informatii clare, concrete, care sa te ajute sa avansezi, ai inceput sa primesti scuze de Citeste mai mult..

Cum sa-ti plictisesti cumplit clientii la prima intalnire

Nu e deloc usor sa obtii o intalnire cu un potential client interesant. Cu toate acestea, multi oameni de vanzari reusesc sa-si plictiseasca clientii in cadrul acestei prime intrevederi. Ca sa nu fii si tu unul dintre ei, procedeaza astfel: #1 – Nu insista prea mult cu cine esti tu si cat de tare e firma ta. Da, stiu, multi clienti iti arunca din prima solicitarea “Ia zi, ca te-ascult!”. Nu face greseala sa crezi ca chiar isi doresc ca tu sa le vorbesti cateva minute bune despre Citeste mai mult..

Cum sa reactionezi la replica “pretul tau e prea mare”

Cand ti-ai cumparat cea mai ieftina camasa? Sau cei mai ieftini pantofi? Sau cea mai ieftina masina disponibila pe piata?... La fel gandesc si actioneaza si clientii tai: sustin sus si tare ca pretul este extrem de important, insa cu totul si cu totul sunt motivele principale pentru care aleg sau nu sa cumpere ori sa refuze ceea ce vinzi. Asa ca ori de cate ori cand auzi replica “pretul tau e prea mare”, te asigur ca nu pretul este principalul motiv de achizitie sau de refuz. Bineinteles, Citeste mai mult..

Cum sa raspunzi la afirmatia “avem deja un furnizor”

Replica rapida a unui potential client „avem deja un furnizor” este o lovitura naucitoare pentru majoritatea vanzatorilor. Pur si simplu, cei mai multi oameni de vanzari ingheata cand aud asta, se descurajeaza, isi pierd cuvintele sau arunca o replica in care nici ei nu cred gen „si nu vreti sa incercati o schimbare” si cu asta... basta... Nu vreau sa crezi ca e usor sa vinzi unui client care are deja un furnizor. De ani de zile. Cu care mai are si o relatie si personala. Insa nimic pe Citeste mai mult..