Cum sa ai o prezenta de succes pe Linkedin, mai ales daca esti manager

Inca nu ti-ai creat cont pe Linkedin? Atunci te sfatuiesc sa aloci cat de curand ceva timp intr-un weekend studierii acestui “Facebook al afacerilor”, precum si catorva scurte discutii cu amicii tai care-l folosesc deja de ceva vreme. Daca ai insa un cont pe aceasta retea sociala, cred ca ti-ar prinde bine recomandarile urmatoare. Mai ales ca, si-n Romania, din ce in mai multi oameni de business si buyeri (potentiali clienti), dar si oameni de HR (potentiali angajatori), folosesc cu Citeste mai mult..

Cum sa ajungi la factorii de decizie ai clientului prin vanzatorii lui

Te-ai gandit vreodata ca poti ajunge la factorii de decizie ai potentialilor tai clienti apeland la vanzatorii lui pentru asta? E o tehnica simpla, care necesita sa-ti pui oleaca:) mintea la contributie si sa depui putintel efort. In mare, pasii tai ar trebui sa fie urmatorii: #1 – Documenteaza-te pe site-ul clientului si pe Google care sunt clientii pe care ii vizeaza compania pe care o ai in vizor. Descopera domeniile de activitate preponderente, zonele geografice, numarul de angajati Citeste mai mult..

Vanzari B2B: 7 reguli ca sa construiesti puternice relatii interumane (partea a III-a, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 4. Lasa o amintire favorabila Incearca sa inchei fiecare interactiune pe care o ai cu un client intr-o nota pozitiva. Si asta inseamna, in general, sa termini intalnirea cu un fel de intelegere. Cand iti setezi acest lucru nu este dificil de facut. De exemplu, un client te poate suna cu o problema legata de o comanda intarziata. Ii spui ca o sa verifici si Citeste mai mult..

Vânzări B2B: 7 reguli ca să construieşti puternice relaţii interumane (partea II, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) 2. Relatia pe termen lung este intotdeauna mai importanta decat vanzarea pe termen scurt. Destul de simplu. Dar, precum cele mai simple si elementare reguli, o incalcam des. Tatal meu a fost un vanzator. In mod interesant, el a fost un vanzator pentru un distribuitor. Imi aduc aminte, copil fiind, aveam 8 sau 10 ani ce mi-a spus tata dupa o intalnire de Citeste mai mult..

Vanzari B2B: 7 reguli ca sa construiesti puternice relatii interumane (partea I, traducere)

(Traducere a fragmentului „Relationship Building: Seven Powerful Rules” din cartea „How to Excel at Distributor Sales” de Dave Kahle.) Mai mult decat orice alt tip de vanzare, vanzatorii B2B si, in special, cei din distributie trebuie sa fie priceputi la construirea relatiilor interumane. Vezi clientii mult mai des si pentru perioade mai lungi de timp decat oricare alt tip de reprezentant de vanzari. Asta inseamna ca trebuie sa construiesti relatii care iti asigura un avantaj competitiv Citeste mai mult..

4 obiective de urmarit in vanzari ca sa castigi consistent acum si pe termen lung

Din punctul meu de vedere, orice agent de vanzari trebuie intotdeauna sa urmareasca de la bun inceput urmatoarele 4 obiective in relatia sa cu orice (potential) client: Obiectivul # 1 – Sa vinzi acum sau in viitorul apropiat respectivului client! Este evident ca un vanzator trebuie sa incerce sa vanda acum, fiecarui client cu care se intalneste. Numai ca acest obiectiv extrem de ambitios nu este intotdeauna usor de atins. De aceea, si urmatoarele obiective sunt demne de luat in Citeste mai mult..