Entuziasmul vinde! Dar de unde entuziasm?

Cand mi-am inceput cariera in vanzari, acum foarte multi ani, mi s-a spus ca fundamentul oricarei vanzari este un transfer de emotie: ori reusesc eu sa-mi transfer emotiile pozitive despre produsul / serviciul meu catre client, ori reuseste el sa-si transfere emotiile negative (neincrederea, indoiala, refuzul) catre mine. Bineinteles, din aceasta „infruntare” castiga cel care reuseste sa transmita cea mai multa emotie. Mai mult ca sigur ai auzit si tu ca „Entuziasmul vinde!”. Pentru ca despre Citeste mai mult..

Care este SINGURA tehnica de inchidere care chiar functioneaza (traducere)

de Jeb Blount Nu conteaza unde ma duc sau ce fac, nu pot sa scap de oamenii din vanzari care ma intreaba despre tehnici de inchidere a vanzarii si de managerii din vanzari care se roaga de mine sa-i invat cum sa isi faca subalternii sa finalizeze mai repede un proces de vanzare. Ma straduiesc sa evit aceste conversatii deoarece cred ca finalizarea este un proces care depinde de buna parcurgere a intregului proces de vanzare si nu de o anumita replica manipulativa care convinge prospectul Citeste mai mult..

4 secrete ale managementului clientilor strategici (traducere)

“Nu o da in bara, McLaughlin.” Acesta este primul sfat pe care l-am primit vreodata despre managementul clientilor mari, strategici. Pentru mai bine de 30 de ani, companii de tot felul au incercat sa administreze clientii “strategici”. Perspectiva unei relatii permanente de lunga durata cu cei mai buni clienti ai nostri a sunat intotdeauna prea frumos pentru a fi adevarat. Totusi, multe companii au descifrat secretele managementului clientilor mari, ceea ce a condus la nivele fara Citeste mai mult..

De ce nu stii sa vinzi chiar daca citesti totul despre vanzari

(Traducere a articolului “Are You Failing Because You Fail to Persist?” de Paul McCord.) De-a lungul anilor am vorbit catorva mii de vanzatori care doreau sa isi schimbe comportamentul, carierele si vietile. Exista anumite trasaturi care par a fi in comune unui numar mare de vanzatori cu care vorbesc – au tendinta de a fi dezorganizati; majoritatea pun sub semnul intrebarii capacitatea lor de a se ridica la standardele pe care si le-au stabilit ei insisi; aproape fiecare nu au nici cea mai Citeste mai mult..

Sapte mari “secrete” pentru succesul in vanzari (traducere)

(Traducere a articolului “Seven Top Secrets for Success in Selling” de Art Sobczak's.) Daca esti student intr-ale vanzarilor, esti fara indoiala familiar cu Brian Tracy. Inca sunt vii amintirile cand, la inceputul carierei mele, ascultam clasicul program al lui Brian pe caseta “Psihologia vanzarilor”. La fel ca majoritatea materialelor solide de vanzari, acesta este relevant si astazi. Si imi aduc aminte ca imediat ce am inceput pe cont propriu, l-am vazut pe Brian la un seminar. Am fost Citeste mai mult..

Ce sa faci cand clientul trage de timp si te ma amana (traducere)

Astazi, iti ofer in traducere un articol al lui Jeffrey Gitomer care a primit urmatoarea intrebare de la unul dintre cititorii sai: „Cand un potential client spune ca “inca isi evalueaza optiunile”, stiu ca spui ca asta se intampla pentru ca acesta inca nu a observat valoarea din produsul sau serviciul meu. Insa cum ar trebui sa raspund acestei obiectii fara a indeparta clientul? Multumesc, Gladys.” Si iata acum ce-i raspunde Jeffrey Gitomer: „Ai dreptate, potentialul tau client inca nu a Citeste mai mult..