Ce sa faci cand clientul trage de timp si te ma amana (traducere)

Astazi, iti ofer in traducere un articol al lui Jeffrey Gitomer care a primit urmatoarea intrebare de la unul dintre cititorii sai: „Cand un potential client spune ca “inca isi evalueaza optiunile”, stiu ca spui ca asta se intampla pentru ca acesta inca nu a observat valoarea din produsul sau serviciul meu. Insa cum ar trebui sa raspund acestei obiectii fara a indeparta clientul? Multumesc, Gladys.” Si iata acum ce-i raspunde Jeffrey Gitomer: „Ai dreptate, potentialul tau client inca nu a Citeste mai mult..

4 obiective de urmarit in vanzari ca sa castigi consistent acum si pe termen lung

Din punctul meu de vedere, orice agent de vanzari trebuie intotdeauna sa urmareasca de la bun inceput urmatoarele 4 obiective in relatia sa cu orice (potential) client: Obiectivul # 1 – Sa vinzi acum sau in viitorul apropiat respectivului client! Este evident ca un vanzator trebuie sa incerce sa vanda acum, fiecarui client cu care se intalneste. Numai ca acest obiectiv extrem de ambitios nu este intotdeauna usor de atins. De aceea, si urmatoarele obiective sunt demne de luat in Citeste mai mult..

Cum esti cu moralul cand auzi ca oferta concurenta e muuult mai buna?… :)

Auzi des ca oferta concurenta e muuult mai buna? Ca e numai “lapte si miere” ? Atunci sigur ti se intampla ca, din cand in cand, sa mai treci printr-un moment in care sa te simti cu “moralul la pamant”. Iata insa ce trebuie sa faci, pastrandu-ti lucidatatea si fara sa cazi intr-o zona aiurea de pozitivism tembel, ori de cate ori simti ca ti se inmoaie genunchii: 1. Zambeste. Sincer, din suflet, pentru tine, nu pentru clienti ori pentru sefi. Nu ranji, nu te hahai basescian, nu te Citeste mai mult..

Cat de insistent trebuie sa fii in vanzari?

"Domne', un vanzator bun nu renunta niciodata, asta este un vanzator bun!" este, din pacate, un mit fals luat drept adevar de multi oameni de vanzari. Iar unii dintre acestia au chiar ani de experienta in spate, spre surprinderea mea. De ce e un mit fals? Pentru ca, pur si simplu, cu anumiti clienti e mult prea costisitor procesul de vanzare versus profitul obtinut in final. Care sunt aceste categorii de clienti? 1. Cei care nu au suficienti bani disponibili. Atentie, ma refer la cei Citeste mai mult..

Iti spun des clientii ca “n-au timp”?

“N-am timp” este una dintre cele mai frecvente si mai elegante formule de refuz de care te lovesti in piata? Ti-ai pus vreodata problema ce se ascunde in spatele acestei retrageri politicoase din partea clientilor tai? Fie ca vrei sa vinzi un parteneriat, un produs sau un serviciu, clientii au pe buzele lor aceasta replica pentru ca ori nu ai reusit tu, ca persoana, sa le castigi increderea. Ori nu au incredere in capacitatea ta si a firmei tale de a livra ceea ce promiti. Sau, pur si simplu, Citeste mai mult..

Cum sa insisti inteligent in solicitarea unei intalniri

Zilele trecute primesc un telefon din partea unei amice care lucreaza nu de foarte mult timp in vanzari. Dupa un scurt dialog de complezenta, mi se plange apoi ca nu reuseste sub niciun chip si sub nicio forma sa se intalneasca cu un important client. A incercat de nenumarate ori in ultimele luni si nimic. “In toate cartile de vanzari scrie sa fii perseverent, sa nu renunti, ca e nevoie de mai multe incercari pentru a obtine o intalnire. La fel imi spun si sefii mei. Unde gresesc?”, ma Citeste mai mult..