Cum sa adaugi noi produse la comanda obisnuita a unui revanzator

Daca lucrezi in domeniul distributiei, daca o buna parte dintre clientii tai sunt revanzatori, atunci stii cat de dificil poate fi, deseori, sa cresti comanda unui client, sa-i mai pui pe lista si alte produse decat cele solicitate. Bineinteles, trebuie sa lasam deoparte formulele populare si binecunoscute precum: „Avem ceva nou pentru dvs.!” (nu intotdeauna chiar ai ceva nou) „Nu doriti si...? Avem o promotie / o oferta pana la sfarsitul lunii.” „Ca sa-mi fac si eu targhetul pe luna Citeste mai mult..

Cum sa transmiti clientului informatii fara sa pari agresiv

Am tot vorbit despre importanta ascultarii in vanzari. Despre faptul ca un om bun de vanzari nu trebuie sa fie bun de gura, ci un excelent constructor de relatii si un furnizor de dovezi cu care sa-si sustina afirmatiile. Pe de alta parte insa, este binestiut faptul ca majoritatea clientilor habar nu au despre multe informatii-cheie legate de serviciile si produsele pe care le comercializezi. Dar sa incepi sa vorbesti pur si simplu despre ele, nu prea te ajuta. Deoarece clientul nu si-a Citeste mai mult..

Cum sa vinzi “dintr-un foc” catre zeci de potentiali clienti

In Evul Mediu, breslele meseriasilor din fiecare localitatea importanta puneau mana de la mana si cumparau moaste ale sfintilor. Astfel, in zilele in care erau celebrati sfintii respectivi, o mare de pelerini sosea pentru a venera marii inaintasi crestini si moastele lor. Insa, pe langa activitatile religioase, ce crezi ca mai faceau toti “turistii”? Bravo, ai ghicit, majoritatea pelerinilor (numarul acestora putea ajunge in unele situatii la zeci de mii) cumparau produsele meseriasilor. Care Citeste mai mult..

Ce sa spui in loc de “cu noi economisiti timp / bani” (traducere)

de Art Sobczak “Cu noi economisiti bani” e o expresie care si-a pierdut sensul si valoarea pentru multi. E o replica demonetizata complet. Dar toata lumea vrea sa economiseasca bani! Oare?... Inainte de a folosi o replica similara expresiei „cu noi economisiti bani”, este important sa afli daca piata e interesata sa scada costurile. Cum? Iata cateva metode specifice. Dupa cum ii indemn pe toti, aduna informatii de la oricine si de la toti inainte de a vorbi cu factorul de Citeste mai mult..

Sperie-ti clientii ca sa cumpere (traducere)

Traducere a articolului “Scare them Into Buying” a lui Art Sobczak O poveste pe care o spun adesea despre cum sa utilizezi frica in vanzare a avut loc la emisiunea Today Show, in timpul campaniei prezidentiale americane din 2004. Vicepresedintele de atunci, Dick Cheney, si oponentul sau, John Edwards, au fost intervievati in zile diferite. Dar ambele interviuri au fost similare. Dupa ce si-a vorbit de rau contracandidatul, fiecare dintre ei a fost intrebat: “Nu incercati sa speriati Citeste mai mult..

Te intrebi de ce pleci cu “mana goala” dupa prezentarea sustinuta clientului? (traducere)

Cat de mult din prezentarea ta este “standard”? Fie ca vinzi un produs sau un serviciu, fie ca este simplu sau sofisticat, cat de mult (ce procentaj) din prezentarea ta este standard ori de cate ori o sustii ? Fara nici un pic de personalizare? Fara nici un pic de adaptare? Fara nici un pic de interactiune? Si totul numai despre tine. Ce fel de prezentare crezi ca vor prospectii tai? • Vor sa stie plusul de valoare pentru EI. • Vor sa stie cum se potriveste ceea ce vinzi tu afacerii Citeste mai mult..