Daca lucrezi in domeniul distributiei, daca o buna parte dintre clientii tai sunt revanzatori, atunci stii cat de dificil poate fi, deseori, sa cresti comanda unui client, sa-i mai pui pe lista si alte produse decat cele solicitate. Bineinteles, trebuie sa lasam deoparte formulele populare si binecunoscute precum: „Avem ceva nou pentru dvs.!” (nu intotdeauna chiar ai ceva nou) „Nu doriti si...? Avem o promotie / o oferta pana la sfarsitul lunii.” „Ca sa-mi fac si eu targhetul pe luna Citeste mai mult..
Cum sa adaugi noi produse la comanda obisnuita a unui revanzator
Te intrebi de ce pleci cu “mana goala” dupa prezentarea sustinuta clientului? (traducere)
Cat de mult din prezentarea ta este “standard”? Fie ca vinzi un produs sau un serviciu, fie ca este simplu sau sofisticat, cat de mult (ce procentaj) din prezentarea ta este standard ori de cate ori o sustii ? Fara nici un pic de personalizare? Fara nici un pic de adaptare? Fara nici un pic de interactiune? Si totul numai despre tine. Ce fel de prezentare crezi ca vor prospectii tai? • Vor sa stie plusul de valoare pentru EI. • Vor sa stie cum se potriveste ceea ce vinzi tu afacerii Citeste mai mult..