O intrebare esentiala cand faci prezentari ca sa masori in timp real impactul pe care il ai (traducere)

Daca sustii un demo sau o prezentare pentru a-ti expune produsul sau serviciul, atunci probabil stii de frustrarea ce apare cand ajungi la final, prezinti optiunile de pret si ceri o comanda, doar pentru a auzi variatii ale frazei “Ei bine, lasa-ma sa ma gandesc un pic/sa vorbesc in companie/te contactez eu etc”. Ce este la fel de frustrant este cand utilizezi intrebari de confirmare pe parcursul intregii prezentari, precum “Are sens tot ceea ce v-am prezentat pana acum?” si tot ce obtii este Citeste mai mult..

3 pasi simpli pentru a plictisi un client potential (traducere)

Obtinerea unei intalniri cu un nou client potential nu a fost niciodata atat de provocatoare. Este nevoie de persistenta, dedicatie si multa munca. Asta inseamna ca trebuie sa profiti din plin de timpul tau odata ce te afli fata in fata cu el. Ultimul lucru pe care vrei sa il faci este sa il “adormi” cu discursul sau prezentarea ta de vanzari. Cu toate astea, multi vanzatori reusesc sa realizeze tocmai acest lucru! Iata ceea ce fac ei astfel incat prospectii isi pierd interesul: # 1 Citeste mai mult..

Cum esti cu moralul cand auzi ca oferta concurenta e muuult mai buna?… :)

Auzi des ca oferta concurenta e muuult mai buna? Ca e numai “lapte si miere” ? Atunci sigur ti se intampla ca, din cand in cand, sa mai treci printr-un moment in care sa te simti cu “moralul la pamant”. Iata insa ce trebuie sa faci, pastrandu-ti lucidatatea si fara sa cazi intr-o zona aiurea de pozitivism tembel, ori de cate ori simti ca ti se inmoaie genunchii: 1. Zambeste. Sincer, din suflet, pentru tine, nu pentru clienti ori pentru sefi. Nu ranji, nu te hahai basescian, nu te Citeste mai mult..

3 recomandari ca sa ajungi sa fii cautat de clienti

  Zilele trecute eram in trecere pe langa o farmacie din sectorul 3. Pentru ca batranetile sunt aproape :) si am inceput sa am – usor, usor – discrete dureri de spate, mi-am zis sa intru si sa-mi iau ceva sa ma oblojesc. Am intrat avand in cap produsul L, nu-i dau numele ca sa nu-i fac reclama gratuita... :) Si uite care a fost dialogul meu cu farmacistul: “- Buna ziua, as vrea si eu ceva pentru dureri de spate. - Sigur ca da, va pot oferi produsul V. - Dar L nu e bun si Citeste mai mult..

Cum sa-ti prezinti produsul / serviciul astfel incat clientul sa-l cumpere rapid

Zilele trecute, un incepator intr-ale vanzarilor, asa cum ma gandesc ca poate sunt multi dintre cititorii acestor randuri, m-a intrebat cum trebuie sa-si prezinte produsul astfel incat clientul sa cada in extaz pe spate, sa ramana mut de admiratie, sa tremure de nerabdare sa semenze contractul si apoi sa plateasca in cel mai scurt timp. :)) Pe scurt, vroia sa stie ce cuvinte si fraze atent mestesugite trebuie sa foloseasca pentru a atrage si retine atentia potentialului client. I-am Citeste mai mult..