Vorbeste despre ce-l intereseaza pe client, nu despre ce te intereseaza pe tine

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..

5 recomandari ca sa castigi increderea clientilor

Multe lucruri s-au schimbat de-a lungul timpului in vanzari, insa unele au ramas la fel. Spre exemplu, castigarea increderii clientului a fost importanta acum 50 de ani si este importanta si acum. Cand clientul are incredere in omul de vanzari atunci clientul il asculta, se lasa pe mainile lui, ii ofera informatii greu accesibile si petrece timp cu acesta. Increderea este critica pentru succesul in vanzari. Dar in zilele noastre cumparatorii sunt mai aglomerati ca niciodata si, in acelasi Citeste mai mult..

De ce esti refuzat cand abordezi noi clienti

Pentru multi oameni de vanzari abordarea initiala a unui potential client este sortita esecului. Iar daca prima interactiune esueaza, e nevoie apoi de foarte mult curaj in tentativele viitoare pentru a intra in legatura cu clientul targetat. Prin urmare, este important sa gasim solutia care ne poate mari sansele chiar de la prima interactiune cu clientul. Explicatia esecului initial este data de cele mai multe ori de faptul ca abordarea se concentreaza pe ceea ce vrea agentul comercial sa Citeste mai mult..

Clientii sunt mai intai oameni si abia apoi clienti

In general, ne privim clientii doar din perspectiva functiei pe care acestia o au de cumparatori potentiali si uitam de natura lor umana. Concentrati pe tranzactie, clientii nostri sunt doar “directori tehnici”, “responsabili cu achizitiile”, “directori generali”, nicidecum niste oameni cu nevoi si sentimente. Pe de alta parte, de fiecare data cand punem natura umana pe primul loc, capacitatea de a stabili relatii amiabile si profitabile creste exponential. Pentru ca acest lucru sa se Citeste mai mult..

2 motive sa zambesti cand vinzi

Cu siguranta ai auzit despre importanta zambetului in vanzari, indiferent daca stai de vorba fata in fata sau la telefon cu clientul. De ce si la telefon? Pentru ca expresia noastra faciala ne influenteaza clar tonul vocii. Dar zambetul are un impact mult mai mare. Nu e vorba doar despre a fi agreabil, despre a manifesta incredere in ceea vinzi ori, pur si simplu, despre cum sa nu fii un morocanos in fata clientului. Studii recente au demonstrat ca zambetul are si alte Citeste mai mult..

3 principii simple ca sa vinzi mai mult

Te gandesti ca tehnicile de vanzari de succes sunt complicate si secrete? Nimic mai fals. Iata in continuare 3 dintre ele care te pot ajuta in mod consistent sa vinzi mai mult. #1 - Fa-i pe clienti sa se simta importanti in prezenta ta. Oare exista cineva care sa nu-si doreasca sa se simta important? Studiile intreprinse in acest sens au demonstrat ca dorinta de a te simti important este cel mai puternic imbold constant al omului. Aceasta dorinta ii determina pe oameni sa imbrace haine de Citeste mai mult..