De ce intrebarile sunt mai importante in vanzari decat „limbarita” multor vanzatori

(Fragment din cartea “Cartea despre vanzari – Curs intensiv. Cum sa stapanesti arta de a vinde” de Tom Hopkins.) Unul dintre aspectele pe care le-am observat la multi vanzatori este ca au tendinta de a vorbi prea mult si prea repede, incercand sa preia controlul oricarei conversatii. Cred ca in acest aspect isi are originea stereotipul potrivit caruia oamenii din vanzari sunt agresivi. Campionii in vanzari, profesionisti adevarati, fac exact opusul. Ei inteleg foarte bine ca natura ne-a Citeste mai mult..

Cum sa spulberi zidul de rezistenta al clientului (partea a II-a)

(Fragment din cartea “Vanzarea pe timp de criza - cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara” de Tom Hopkins.) Retine faptul ca tonul in care incepi discutia cu clientul va pregati scena pentru urmatorii pasi ai procesului de vanzare. Vrei ca tonul sa fie cald si prietenos, facand intalnirea una placuta, dar si orientat spre solutii. Indiferent cat de dificila este situatia in care se afla clientul, tu esti acolo pentru a-i da o mana de ajutor. A facut foarte bine ca te-a sunat si/ sau au Citeste mai mult..