Ai o echipa de vanzari reticenta fata de apelurile telefonice de prospectare „la rece”?

Daca au de ales intre a initia apeluri telefonice de prospectare "la rece"  si orice alta activitate, peste 90% dintre agentii de vanzari aleg altceva. Acesta este rezultatul a numeroase studii intreprinse la nivel global pe acest subiect. Aceasta este realitatea si daca te uiti in jurul tau, nu-i asa?!... :) Principala explicatie a acestei stari de fapt o reprezinta dorinta agentilor de vanzari de a nu fi perceputi ca fiind agresivi ori lipsiti de bun simt. In plus, confruntati cu o rata Citeste mai mult..

O prima impresie excelenta: ce sa spui in primele secunde ale abordarii telefonice

Toti clientii sunt atenti la prima impresie pe care o faci. Ceea ce inseamna ca, deseori, decid in primele cateva secunde daca iti acorda incredere, atentie si timp atunci cand ii abordezi pentru prima oara. In plus, singurul subiect despre care le place clientilor sa discute este propria persoana, propria firma, propria echipa etc. Ceea ce inseamna ca o buna abordare ar trebui sa fie ceva de genul "ma bucur sa te cunosc, povesteste-mi despre tine si, dupa ce capeti putina incredere in mine, Citeste mai mult..

Cum sa ajungi la factorii de decizie ai clientului prin vanzatorii lui

Te-ai gandit vreodata ca poti ajunge la factorii de decizie ai potentialilor tai clienti apeland la vanzatorii lui pentru asta? E o tehnica simpla, care necesita sa-ti pui oleaca:) mintea la contributie si sa depui putintel efort. In mare, pasii tai ar trebui sa fie urmatorii: #1 – Documenteaza-te pe site-ul clientului si pe Google care sunt clientii pe care ii vizeaza compania pe care o ai in vizor. Descopera domeniile de activitate preponderente, zonele geografice, numarul de angajati Citeste mai mult..

5 principii care te vor ajuta sa treci de gardianul-secretara (traducere)

de EksAyn Anderson A obtine o intalnire cu un factor de decizie este adesea dificil. Poti avea un produs sau un serviciu grozav, insa, daca nu poti stabili intalnirea de care ai nevoie, nu vei realiza vanzarea. Adesea, intre tine si factorul de decizie este un gardian, o secretara sau un asistent administrativ, al carui job este acela de a apara factorul de decizie de telefoanele nedorite de vanzari. Cum poti convinge paznicul sa te lase sa treci? Am stat o data in biroul unui manager Citeste mai mult..

Cat pierzi daca nu esti atent la ce se intampla in jurul tau (traducere)

Inca din primele mele zile de studiu a aspectelor legate de dezvoltarea personala, mantra mea a fost intotdeauna „ramai un invatacel”. La care am atasat insa o afirmatie – o strategie – ulterior: “invata ceva nou in fiecare zi”. Acea strategie a functionat si s-a manifestat in ultimii 22 de ani ai carierei mele de scriitor de carti despre vanzari si afaceri. Nu te voi plictisi cu numarul de carti sau articole pe care le-am scris, dar iti voi spune ca intreaga mea munca se bazeaza pe Citeste mai mult..

Cand trebuie sa-ti pregatesti urmatorul apel / urmatoarea intalnire cu clientul

Traducere a articolului "Here's the Best Time To Prepare for Your Follow-Up Call" de Art Sobzak. Recent am sustinut un training pentru profesionistii in vanzari de la Ivy Garth Seeds. Ei vand flori si seminte de plante catre pepiniere, sere si alti crescatori comerciali. Ei chiar FAC ceea ce le-am sugerat acum multa, multa vreme, un lucru pe care altii nu il practica: isi fac planificarea pentru apelul telefonic urmator cu acelasi client / pentru intalnirea urmatoare cu acelasi client Citeste mai mult..