Cand trebuie sa-ti pregatesti urmatorul apel / urmatoarea intalnire cu clientul

Traducere a articolului "Here's the Best Time To Prepare for Your Follow-Up Call" de Art Sobzak. Recent am sustinut un training pentru profesionistii in vanzari de la Ivy Garth Seeds. Ei vand flori si seminte de plante catre pepiniere, sere si alti crescatori comerciali. Ei chiar FAC ceea ce le-am sugerat acum multa, multa vreme, un lucru pe care altii nu il practica: isi fac planificarea pentru apelul telefonic urmator cu acelasi client / pentru intalnirea urmatoare cu acelasi client Citeste mai mult..

Ce sa NU spui intr-o discutie telefonica de vanzari (traducere)

(Traducere „What NOT to Say on a Sales Call” de Jim Meisenheimer.) Jim Meisenheimer, autor si trainer de vanzari din Sarasota, SUA, ne recomanda sa evitam in convorbirile telefonice de vanzari urmatoarele cuvinte, fraze si propozitii. Le utilizezi cumva cand comunici cu potentialii si actualii clienti ? Atunci nu uita ca “ instrumentele supreme ale vanzarii sunt cuvintele”. # Nu (mai) folosi “Salutare”. Incearca “Buna dimineata” sau “Buna ziua”. # Nu (mai) folosi “Cat de repede aveti Citeste mai mult..

5 intrebari de calificare a clientului pe care trebuie sa le adresezi mereu (traducere)

(Traducere „5 Qualifying Questions You Must Ask Every Time” de Mike Brooks, articol ce poate fi citit aici.) Ai vrea sa gasesti o cale de a deveni instantaneu mai bun in a inchide mai multe vanzari prin telefon? Daca da, atunci include aceste intrebari din categoria “trebuie sa stiu ” in urmatorul tau telefon de calificare si vei avea imediat rezultate mai bune cand vei suna inapoi sa inchizi vanzarea. Cum pot fi sigur ca stiind raspunsul la aceste 5 intrebari vei inchide mai multe vanzari Citeste mai mult..

Cum sa faci ca sa poti sa astepti 5 minute un raspuns din partea clientului (traducere)

(Traducere „ Two Questions to Close a Sale” de Mike Brooks, articol ce poate fi citit aici.) Luam pranzul vinerea trecuta alaturi de un client, Spike Count de la compania Baxa, din Denver, si discutam despre importanta punerii intrebarilor si a ascultarii raspunsurilor. Mi-a marturisit ca acum cativa ani lucra pentru o companie ce vindea solutii IT. Si, in timpul unei intalniri cu directorul de IT al unui potential client, l-a intrebat pe acesta cum ar putea ajunge sa stea de vorba cu Citeste mai mult..

Cum sa spulberi acea obiectie pe care o primesti intotdeauna (traducere)

In timp ce ascultam inregistrarile apelurilor telefonice ale unui reprezentant de vanzari, in vederea pregatirii unui program de training de vanzari pentru unul dintre clientii mei, l-am auzit pe acesta spunand, “.. si acum s-ar putea sa ganditi ca, din moment ce aveti deja un contract cu un furnizor, acest lucru s-ar putea sa va faca sa dati inapoi. Iata cum au rezolvat alti clienti aceasta situatie…” Si apoi incepe sa elimine cu maiestrie acest posibil , dar nerostit obstacol. In Citeste mai mult..

12 recomandari ca sa-ti cresti credibilitatea cand prospectezi prin telefon

Primesti des si rapid raspunsuri gen “avem deja”, “nu ne intereseaza”, “trimiteti-ne o oferta pe email”, “lucram cu altcineva de ani de zile” etc atunci cand iti cauti noi clienti? Ei bine, explicatia acestei “avalanse” de refuzuri s-ar putea sa o reprezinte absenta credibilitatii de care nu te bucuri atunci cand vorbesti la telefon pentru prima oara cu cineva. Sigur, daca reprezinti un brand precum Vodafone, Orange, Cosmote ori RCS/RDS, lucrurile se simplifica destul de mult cand vine vorba Citeste mai mult..