Care sunt principiile mele

1. Clientului trebuie sa-i spui intotdeauna adevarul si numai adevarul. Doar astfel, avand la baza increderea si onestitatea, poti construi o relatie de lunga durata. Chiar si atunci cand nu faci vanzari repetate catre acelasi client (imobiliare, credite imobiliare etc), clientului trebuie sa-i spui intotdeauna adevarul si numai adevarul. Recomandarile fostilor clienti sunt mult mai profitabile decat majoritatea metodelor de identificare a noilor clienti.

2. Pentru ca in majoritatea situatiilor clientul nu stie ce sa intrebe un agent de vanzari, omul de vanzari nu trebuie sa exploateze niciodata aceasta realitate.

3. Oamenii de vanzari sunt in primul rand oameni, apoi consultanti si, in ultimul rand, reprezentanti de vanzari.

4. In vanzari nu exista “cuvinte magice”, “tehnici imbatabile de influenta”, “vrajeala subtila”, “abureala eleganta”, ci doar onestitate, profesionalism si perseverenta.

5. Clientul nostru nu este stapanul nostru, ci partenerul nostru pe care il respectam si care ne respecta.

6. Clientul nu are intotdeauna dreptate. El greseste deseori mai ales din cauza faptului ca nu are cunostinte de specialitate din domeniul de activitate al vanzatorului.