Ia-ti angajamentul sa fii cel mai bun

In caz ca nu stiai, nimeni si nimic nu te poate opri dupa ce ai luat decizia de a atinge excelenta in vanzari. Totul sta in puterea si in dorinta ta de a reusi. Pentru aceasta trebuie sa fii optimist si, prin urmare, ambitios, cu vise marete.

80% dintre vanzari le realizeaza 20% dintre agentii de vanzari. Si poate ca aici vrei sa te afli si tu. Daca acum esti printre ultimii, am o veste buna: toti cei care au ajuns primii au inceput la un moment dat prin a fi cei din urma. Toti cei care acum castiga bine, au avut dificultati in trecut.

Intrebarea care trebuie sa te framante mereu daca-ti doresti sa ajungi in varf este CUM poti fi numarul unu. Nu, nu trebuie sa-i privesti cu invidie pe cei din top, ci cu o mare curiozitate vizavi de ceea ce i-a ajutat sa ocupe acum o pozitie fruntasa. Sunt sanse mari ca ceea ce a functionat in cazul lor sa functioneze si in cazul tau, in fond modelele tale nu sunt extraterestre.

Nu te speria daca lucrurile avanseaza mai incet in ceea ce te priveste. Fiecare drum lung incepe cu un prim pas si trebuie continuat cu rabdare si dedicare. Zi de zi, saptamana de saptamana, trebuie sa-i imbunatatesti abilitatile de a vinde si sa inaintezi mereu.

Priveste tot acest proces de dezvoltare a ta cu mult optimism si nu te grabi. Adu-ti aminte ca broasca testoasa perseverenta castiga mereu competitia de alergare impotriva iepurelui caruia ii este lene sa fuga.

Finalmente, vei deveni una dintre persoanele cele mai talentate si mai bine platite. Dar asta se va intampla doar dupa ce vei lua decizia de a fi cel mai bun si nu vei abandona niciodata acest obiectiv. Aceasta decizie reprezinta punctul de cotitura.

Lumea este plina de oameni care viseaza cu ochii deschisi si isi doresc succesul, insa nu iau decizia de a fi mai buni, nu-si pun intrebari vizavi de cum pot ajunge in varf, nu cauta zi de zi sa se apropie de obiectivul lor maret. Nu fi si tu unul dintre acestia!

Si acum sa trecem la treaba, sper ca te-am motivat suficient incat sa-ti sufleci manecile si sa te apuci de lucru ca sa devii numarul unu.

Scrie pe o foaie de hartie toate actiunile pe care le faci zilnic si care te ajuta sa vinzi. Detaliaza apoi fiecare etapa, de la prospectare si pana la inchiderea vanzarii si obtinerea unui client multumit.

Acum da-ti cate o nota de la 1 la 10 pentru fiecare abilitate. Apeleaza la managerul tau sa-ti ofere si el cate o nota.

Ulterior, adreseaza-ti urmatoarea intrebare: “care talent anume, daca l-as dezvolta si folosi intr-un mod consecvent si cu excelenta, ar putea avea cel mai mare impact asupra vanzarilor mele?”.

Aceasta este intrebarea-cheie ca sa progresezi garantat. Adreseaza-ti-o tie, dar si managerilor si colegilor tai. Poate n-ar strica sa ceri o parere si clientilor tai apropiati. Afla insa in mod obligatoriu raspunsul. Dupa care, stabileste-ti demersul dezvoltarii abilitatii respective ca pe un obiectiv: asterne-l pe hartie, fixeaza un termen limita, creeaza un plan de actiune si munceste in fiecare zi ca sa devii cel mai bun. Mult succes!

Despre Mircea Enescu

Dupa un training cu Mircea, trainer vanzari B2B cu peste 800 de zile de training livrate pana in prezent, oamenii de vanzari:
♦ sunt mai motivati si mai increzatori in fortele proprii si in ceea ce vand, fiind astfel mult mai convingatori in fata clientilor lor;
♦ au un curaj mai mare si o rata de reusita crescuta in abordarea noilor clienti,
♦ sunt mai eficienti in alocarea resurselor acelor procese de vanzare cu cele mai mari sanse de finalizare;
♦ stiu sa reziste cu profesionalism cererilor de reduceri de pret;
♦ dobandesc un nivel sporit de energie si de entuziasm, ceea ce ii ajuta sa faca fata mai bine stress-ului si refuzurilor clientilor, principalii demoralizatori ai oricarui vanzator.

Care sunt indicatorii pe care Mircea Enescu ii poate imbunatati in cadrul companiei dvs. printr-un program consistent de consultanta si instruire in vanzari:
♦ cresterea marginii medii comerciale;
♦ cresterea vanzarilor;
♦ scaderea termenului mediu de plata;
♦ cresterea valorii comenzii medii;
♦ cresterea numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti si a ofertelor transmise acestora;
♦ cresterea ratei de inchidere a tuturor ofertelor transmise potentialilor clienti;
♦ scurtarea procesului de vanzare, reducerea timpului necesar deplasarilor si intalnirilor, diminuarea costurilor de vanzare; etc.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Cursantii si managerii cursantilor apreciaza la trainingurile sale (vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari):
♦ realismul si utilitatea practica imediata a informatiilor livrate si dezbatute in cadrul cursurilor sale;
♦ adaptarea tematicii trainingului la activitatea profesionala a cursantilor, indiferent in ce domeniu lucreaza acestia;
♦ stilul puternic interactiv de sustinere a trainingurilor (in cadrul grupelor de pana la 12 persoane aproape intreaga informatie este „smulsa” de la cursanti gratie intrebarilor trainerului), plictiseala si neimplicarea cursantilor fiind astfel garantat excluse;
♦ atmosfera destinsa, deloc formala, adecvata procesului de invatare;
♦ abilitatea de face fata cu eleganta si profesionalism chiar si celor mai dificili cursanti fara a ofensa pe cineva si fara a afecta atingerea obiectivelor procesului de instruire.

Dincolo de trainingurile de vanzari, negocieri, managementul relatiilor cu clientii, customer care, time management, Mircea genereaza rezultate apreciate de catre clienti sai in urmatoarele servicii:
♦ evaluare competente si abilitati echipa de vanzari;
♦ coaching pe teren (1 cursant/sesiune) – observarea punerii in practica a informatiilor livrate in cadrul programelor de instruire, analiza individuala a proceselor de vanzare curente, gasirea de solutii la problemele intalnite in interactiunile cu clientii, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training;
♦ coaching pe Skype (1 cursant/sesiune) – recapitulare informatii livrate in cadrul sesiunilor de training, jocuri de rol in cadrul carora simulam intalniri de vanzari, gasirea de solutii la problemele intalnite in activitatea de vanzare de zi cu zi, analiza individuala a unor procese de vanzare actuale, cu mize mari si importante;
♦ recrutare reprezentanti vanzari (interviuri fata in fata, telefonice sau Skype) – verificarea prezentei abilitatilor necesare succesului in vanzari, intocmirea unui top 3 al candidatilor intervievati + raport despre fiecare persoana intervievata;
♦ obtinere de intalniri cu potentiali clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a numarului de intalniri cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ vizite de vanzari, singur sau impreuna cu reprezentantul de vanzari al clientului, in vederea atragerii de noi clienti – serviciu destinat antreprenorilor si companiilor care-si doresc o crestere a ratei de succes a intalnirilor cu factorii de decizie ai potentialilor clienti;
♦ evaluare abilitati de vanzare + consultanta in vederea angajarii – serviciu destinat reprezentantilor si managerilor de vanzari care-si doresc o justa evaluare a competentelor pe care le stapanesc, precum si dezvoltarea acestora in vederea obtinerii rapide a unui job de succes in vanzari.

Descopera aici cu ce companii a lucrat Mircea pana in prezent, vezi aici ce probleme ale echipei de vanzari pot fi rezolvate in cadrul unui training de vanzari, iar aici vezi ce anume il diferentiaza.
Apoi, conecteaza-te cu Mircea pe Google+, pe Facebook si pe Linkedin si nu uita sa te abonezi la newsletterul "Cum sa vinzi cu succes" al acestui blog.

Vrei sa discuti cu Mircea? Vrei sa vezi o sesiune demo live de training sau coaching de vanzari, inclusiv pe Skype? Click aici chiar acum

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.