Marturii Curs de Vanzari Intensiv 14 – 16 octombrie 2011

“Mircea, m-am simtit exclent la cursul tau. Nici nu am stiu cand au trecut cele 3 zile. Inainte sa vin aveam o mare indoiala in suflet. Mai participasem la alte cursuri de vanzari, insa nu asa de antrenante si atractive ca al tau.

Ma gandeam ca ma voi plictisi, ca voi auzi cam aceleasi lucruri ca pana acum, explicatii stiintifice bazate pe  situatii mai mult ideale decat reale, ce greu pot fi puse in practica. Si imi parea rau ca o sa-mi pierd weekend-ul.
Insa, am zis sa incerc, sperand totusi ca nu va fi la fel ca la celelalte cursuri. Si eu zic ca am facut o alegere foarte buna!

Prin modul in care ai tinut cursul, discutiile deschise purtate, mi-am dat seama ca am in fata nu numai un trainer bine pregatit, dar si un bun psiholog. Cursul tau a reusit sa-mi clarifice multe aspecte legate de tehnicile de vanzare, pe care, chiar daca le stiam dinainte, nu reusisem totusi sa le inteleg pe deplin.

Pe scurt, am fost mai mult decat incantat de acest curs si chiar mi-as dori sa pot participa in viitor si la alte cursuri de pregatire in domeniul vanzarilor organizate de tine.

Nu pot decat sa-ti multumesc inca odata pentru tot si sa te recomand deschis, cu multa incredere, si altor doritori in a-si perfectiona activitatea in domeniul vanzarilor. Iti doresc mult succes pe viitor si sper sa pastram in continuare contactul.”
ing. Laurentiu TITU, departament vanzari, www.inservaqua.ro, Buzau

 

“Am ales sa particip la cursul intensiv de vanzari din curiozitate si din dorinta de a invata noi lucruri despre procesul de vanzare in ansamblu. Intra-devar, numele de “intensiv” caracterizeaza perfect acest curs, deoarece, in trei zile mi-am reamintit si invatat o multitudine de lucruri.

Il recomand cu drag  tuturor, deoarece  sunt prezentate  si exemplificate diverse elemente carora nu le dam multa importanta in orice contact, fie el de vanzare sau de orice alt fel. Dar care, in realitate, conteaza si pot fi definitorii pentru succesul fiecaruia.
Mircea, iti multumesc si astept cursul practic!”
Roxana Birsan, manager de vanzari, Dorotex SRL, Botosani

 

“Marturisesc ca am venit la acest curs cu foarte putin entuziasm si cu o mare neincredere. De-a lungul timpului am mai participat la diverse astfel de cursuri, care nu m-au ajutat nicicum sa gasesc calea optima pentru a-mi desfasura mai eficient activitatea de vanzare. Mai mult decat atat, eram convinsa ca voi fi atat de obosita incat nu voi putea receptiona pe deplin toata informatia transmisa.

 

Acum, dupa cele trei zile de curs si o saptamana de la finalizarea lui, pot spune ca totul a fost contrar aparentelor. Mi-ai redat increderea si entuziasmul, increderea in mine si in abilitatile de om de vanzari. Mi-am recapatat entuziasmul de a vinde, pur si simplu, m-am redescoperit cu ajutorul tau. Mi-a placut cursul, dar mai ales mi-a placut ca ne-ai prezentat informatiile ca unor adulti, nu ca unor scolari, iar pentru mine acest lucru a contat enorm de mult.

Informatiile capatate imi sunt utile si incerc sa le pun in practica. Nu stiu in ce masura voi reusi acest lucru in totalitate, dar interesul meu a fost deja captat, iar in aceasta saptamana am reusit sa finalizez o negociere fara sa reduc pretul (lucru care se intampla cel mai des pana acum), ci facandu-i clientului o alta concesie.

Mie mi-ar fi placut sa insisti mai mult pe negociere si pe finalizarea ei, dar este doar o parere personala care tine de experienta pe care am acumulat-o pana acum in vanzari (12 ani si ceva).

Ma bucur ca am avut ocazia sa particip la cursul tau si sper sa reintalnim. FELICITARI!”
Felicia Preda, Inginer Marketing-Vanzari, www.inservaqua.ro, Buzau

 

“Cursul de vanzari al lui Mircea Enescu abunda de informatii utile, prezentate intr-o maniera usor accesibila si asimilabila.

Astfel, ABC-ul oricarui om de vanzari – din orice domeniu ar activa -, este prezentat nu prin sustinerea unor teorii greoaie si bombastice, ci prin sintetizarea unor experiente practice care apar inevitabil in activitatea de vanzare, experiente care pot oferi reguli esentiale privind tinuta, tonul, vocea, comportamentul, discutia amiabila, tehnicile de negociere s.a.m.d.

Recomand cursul oricui vrea sa invete sa abordeze fara “chinuri grele” si fara artificialitate un potential client, dar si oricui crede ca mai are de invatat la capitolul relatiilor cu ceilalti!”
Petronela Cernat, avocat, Ciurtin, Brasoveanu & Partners, www.cbpartners.ro

“Am venit la acest curs pregatita sa nu arat supararea pierderii unui weeked care ar fi trebuit sa fie odihnitor si de recuperare a energiei pentru urmatoarea saptamana.
Lucrand in domeniul vanzarilor de echipamente de tratare a apei, am avut ocazia ca pe parcursul timpului sa particip la mai multe cursuri de vanzari si nu aveam nici un fel de asteptari.

Marturisesc insa ca, din primele clipe in care am fost intampinati si am facut cunostinta unii cu ceilalti si pana la finalul celei de-a treia zi de curs, Mircea a reusit sa ne capteze toata atentia si sa ne “tina in priza” tot timpul cu modul sau direct si simplu de a ne face cunoscut procesul de vanzare.

La acest curs am reusit sa inteleg cum sa aplic mult mai bine ceea ce stiam de ani de zile despre vanzari.

Deasemenea, am inteles ca nu trebuie intocmai aplicata expresia incetatenita la noi ”clientul nostru = stapanul nostru”.

Pot afirma acum dupa acest curs ca mi s-au limpezit multe din “apele tulburi” in care am innotat pana acum in procesul de vanzare. Pe deasupra, mi-a recapatat si increderea in mine!

Recomand cursul lui Mircea tuturor celor interesati sa faca performanta in vanzari. Pentru mine a fost o experienta foarte placuta si incurajatoare. Felicitari, Mircea, succes pe mai departe!”
Neguta Dragoi, inginer vanzari, www.inservaqua.ro, Buzau

 

Am participat la cursul de vanzari al lui Mircea Enescu si am avut surpriza sa constat ca, ulterior, ceva s-a schimbat in modul meu de a gandi si de a pune problema in relatiile cu clientii mei.

Chiar daca multe lucruri le stii deja dinainte de a merge la acest training de vanzari intensiv, Mircea te ajuta sa intelegi mult mai clar ce se intampla cu adevarat in cele mai frecvente situatii intalnite cu clientii tai.

Astfel, afli ce trebuie sa faci ca sa-ti maresti rata de convertire a prospectilor in clienti, cum sa maresti volumul unei comenzi venita din partea unui client si cum sa recunoasti mult mai repede asa-zisii “clienti”care nu fac decat sa-ti manance timpul, ei neavand intentia clara de a cumpara.
Constantin Marginean, Sales Manager, Tornado Trade SRL, www.tornadotrade.ro