Marturii Curs de Vanzari Intensiv Bucuresti 16 – 17 martie 2013

Curs Vanzari Mircea Enescu 16 - 17 martie 2013

“Inainte de a veni la acest curs eram de parerea ca piata este destul de ermetica si ca este foarte greu sa combat criteriul “pretul cel mai scazut” care, din pacate, tinde sa se generalizeze.  Am vrut sa gasesc cateva metode de a combate acest fenomen (pretul cel mai scazut) si sa gasesc solutii pentru a putea vinde produse de calitate, care evident nu sunt cele mai ieftine, pe aceasta piata. Spun de la bun inceput ca noi comercializam produse de calitate, produse de brand, care in timp oricum se dovedesc a fi cele mai rentabile.

Din recomandarea primita, am inteles ca este un curs aplicat pe problemele din piata reala, iar anii tai de experienta in piata au intarit aceasta idee. Nu vroiam sa aud doar aspecte teoretice predate de persoane care nu au vandut vreodata ceva. Teoria este buna pana la un punct, dar problemele cu care te confrunti in piata nu le poti simti decat daca ai “trecut” pe acolo. De asemenea, am dorit ca prin informatiile primite la acest curs sa pot eficientiza procesul de vanzare si sa pot creste nivelul vanzarilor companiei, mai ales in aceasta perioada in care cererea pietei destul de scazuta.

Ce mi-a placut in mod special la acest curs de vanzari este faptul ca discutia este deschisa, fiecare prezentand problemele cu care se confrunta. Este cu adevarat un curs interactiv, astfel fiind evitate momentele monotone care apar in cursurile excesiv de teoretice. Informatiile prezentate in cadrul acestui curs de vanzari sunt cu adevarat utile si interesante. Din punctul meu de vedere, referitor la tehnicile de vanzare, pot spune ca dupa acest curs am o alta optica referitoare la procesul de vanzare.

Inainte de acest curs, aveam impresia ca un vanzator trebuie sa vorbeasca mult si sa convinga potentialul cumparator prin prezentarea de cat mai multe informatii. Tehnicile de vanzari prezentate in acest curs m-au constientizat ca trebuie sa invat sa ascult clientul. Incercand sa cunosti cat mai multe detalii despre nevoile pe care le are clientul si intrand intr-un dialog constructiv cu acesta, sansele ca procesul de vanzare sa aiba loc cresc substantial.”

Nicola Barbulescu, Sales Supervisor, www.rolinex.ro

Scrie aici comentariul tau:

*

Completeaza numarul corect in casuta de mai jos (filtru anti-spam) * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.